Gospodarka » Żywność
Trafika po raz 50
Zobacz więcej zdjęć » |
- Handlem papierosami zajmujemy się od blisko 25 lat. Wykorzystując zdobyte doświadczenie piętnaście lat temu zaczęliśmy tworzyć sieć Trafika - Polski Kiosk. Oferują one klientom między innymi papierosy, tytonie, cygara, kawę i różnorodne akcesoria. Pierwsze powstały w Kaliszu i okolicznych miastach, ale obecnie zlokalizowane są na znacznie większym obszarze w kilku województwach centralnej i zachodniej Polski – mówi Emil Strapagiel, prezes zarządu Tabak Grupa Sp. z o.o. - Trwa proces poszerzania asortymentu o alkohol. Systematycznie wprowadzamy do sklepów kąciki gastronomiczne, które spotkały się z pozytywnymi opiniami konsumentów. Oferta gastronomiczna obejmuje hot-dogi i napoje. Sklepy z poszerzonym asortymentem i ofertą gastronomiczną otwieramy pod szyldem Trafika – Użyj Sobie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Spółka poszerzyła asortyment do blisko 2500 pozycji i zwiększa powierzchnię sklepów. Obecnie średnia powierzchnia Trafiki wynosi około 50 m2.
W sieci Trafika jest 50 placówek, z których w dziewięciu są kąciki gastronomiczne. Sukcesywnie instalowane są one w istniejących sklepach oraz w każdym nowym.
W pierwszych tygodniach 2014 roku sieć Trafika – Użyj Sobie powiększy się o nową placówkę w Pleszewie oraz przekształcone Trafiki - Polski Kiosk w Dobrzycy i Odolanowie. Docelowo sieć ma liczyć sto placówek.
Na potrzeby własnych sklepów firma zbudowała w Kaliszu centrum logistyczne, z którego korzystają także inni odbiorcy.
Klienci indywidualni mogą także dokonywać zakupów w przebudowanym ostatnio sklepie internetowym www.trafika.pl, oferującym pełen wachlarz produktów.
Nadesłał:
CN Public Relations
|
Komentarze (0)