Gospodarka » Żywność
Trafika po raz 50
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
- Handlem papierosami zajmujemy się od blisko 25 lat. Wykorzystując zdobyte doświadczenie piętnaście lat temu zaczęliśmy tworzyć sieć Trafika - Polski Kiosk. Oferują one klientom między innymi papierosy, tytonie, cygara, kawę i różnorodne akcesoria. Pierwsze powstały w Kaliszu i okolicznych miastach, ale obecnie zlokalizowane są na znacznie większym obszarze w kilku województwach centralnej i zachodniej Polski – mówi Emil Strapagiel, prezes zarządu Tabak Grupa Sp. z o.o. - Trwa proces poszerzania asortymentu o alkohol. Systematycznie wprowadzamy do sklepów kąciki gastronomiczne, które spotkały się z pozytywnymi opiniami konsumentów. Oferta gastronomiczna obejmuje hot-dogi i napoje. Sklepy z poszerzonym asortymentem i ofertą gastronomiczną otwieramy pod szyldem Trafika – Użyj Sobie.
Spółka poszerzyła asortyment do blisko 2500 pozycji i zwiększa powierzchnię sklepów. Obecnie średnia powierzchnia Trafiki wynosi około 50 m2.
W sieci Trafika jest 50 placówek, z których w dziewięciu są kąciki gastronomiczne. Sukcesywnie instalowane są one w istniejących sklepach oraz w każdym nowym.
W pierwszych tygodniach 2014 roku sieć Trafika – Użyj Sobie powiększy się o nową placówkę w Pleszewie oraz przekształcone Trafiki - Polski Kiosk w Dobrzycy i Odolanowie. Docelowo sieć ma liczyć sto placówek.
Na potrzeby własnych sklepów firma zbudowała w Kaliszu centrum logistyczne, z którego korzystają także inni odbiorcy.
Klienci indywidualni mogą także dokonywać zakupów w przebudowanym ostatnio sklepie internetowym www.trafika.pl, oferującym pełen wachlarz produktów.
| Nadesłał:
            CN Public Relations | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)