Firma » Biznes
Trafika z kącikiem gastronomicznym
Zobacz więcej zdjęć » |
- Handlem papierosami zajmujemy się od blisko 25 lat. Wykorzystując zdobyte doświadczenie piętnaście lat temu zaczęliśmy tworzyć sieć Trafika - Polski Kiosk – mówi Emil Strapagiel, prezes zarządu Tabak Grupa Sp. z o.o. - Oferują one klientom między innymi papierosy, tytonie, cygara, kawę i różnorodne akcesoria. Pierwsze powstały w Kaliszu i okolicznych miastach, ale obecnie zlokalizowane są na znacznie większym obszarze w kilku województwach centralnej i zachodniej Polski. Trwa proces poszerzania asortymentu o alkohol. Systematycznie wprowadzamy do sklepów kąciki gastronomiczne, które spotkały się z pozytywnymi opiniami konsumentów. Oferta gastronomiczna obejmuje hot-dogi i napoje. Zmieniliśmy też nazwę sieci, która brzmi obecnie Trafika – Użyj Sobie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Poszerzyliśmy nie tylko asortyment do blisko 2500 pozycji, ale zwiększamy także powierzchnię sklepów, przenosząc je do większych pomieszczeń – dodaje prezes Emil Strapagiel. - Obecnie średnia powierzchnia Trafiki wynosi około 50 m2.
W sieci Trafika jest 49 placówek, z których w ośmiu są kąciki gastronomiczne. Sukcesywnie instalowane są one w istniejących sklepach oraz w każdym nowym. 22 listopada 2013 roku otwarto Trafikę w Kościanie, a od 6 grudnia 2013 klienci będą mogli korzystać z oferty Trafiki w Wieruszowie. Docelowo sieć ma liczyć sto placówek.
Na potrzeby własnych sklepów firma zbudowała w Kaliszu centrum logistyczne, z którego korzystają także inni odbiorcy.
Klienci indywidualni mogą także dokonywać zakupów w przebudowanym ostatnio sklepie internetowym www.trafika.pl, oferującym pełen wachlarz produktów.
Nadesłał:
CN Public Relations
|
Komentarze (0)