Rozrywka » Turystyka

TravelProfit wspiera Polską Akcję Humanitarną

Na początku maja TravelProfit zaangażował się we współpracę z Polską Akcją Humanitarną. Będzie się ona wiązać z wspieraniem działań organizacji i popularyzacji wyznawanych przez nią wartości humanitarnych. Co więcej, część zysku ze sprzedaży turystycznej karty rabatowej trafi na konto PAH.

Flagowy produkt TravelProfit to karta rabatowa, która gwarantuje o 15 procent niższe koszty noclegów w ponad 400 obiektach noclegowych w Polsce. W nadchodzącym sezonie urlopowym to ważne rozwiązanie tym bardziej, że obecnie zakup karty wiąże się z pomocą charytatywną. Każde 5 procent od sprzedaży pojedynczej karty zostanie przekazane na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej, organizacji, która od 20 lat pomaga potrzebującym zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Baza naszych odbiorców oraz współpracujących z nami obiektów noclegowych rozszerza się stale, w bardzo szybkim tempie. Zainspirowało nas to do działania w sferze organizacji pożytku publicznego. Chcemy wykorzystać nasze zasoby, aby pomóc innym i dołożyć swoją cegiełkę w procesie budowania lepszej świadomości u odbiorców - komentuje Juliusz Korwin z TravelProfit.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy z projektem TravelProfit. Zaangażowanie się spółki o tak dużym potencjale daje obopólne korzyści i rodzi perspektywy - mówi Julia Gogol, przedstawicielka Polskiej Akcji Humanitarnej. Wierzymy, że dzięki tej akcji więcej ludzi usłyszy o potrzebie niesienia pomocy humanitarnej i rozwojowej oraz pozna wartości przyświecające działaniom PAH. Tym samym wspomoże to rozwój prowadzonej przez nas od 20 lat misji niesienia pomocy najbardziej potrzebującym.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie www.travelprofit.pl.

* * *
Karta turystyczna TravelProfit to imienne rozwiązanie dedykowane wszystkim zainteresowanym ograniczeniem kosztów swoich wyjazdów. Umożliwia ona korzystanie z 15% zniżki w liczącej ponad 300 placówek bazie hoteli, która ulega ciągłej rozbudowie, powiększając się o ok. 20 nowych miejsc tygodniowo.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

klok

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »