Technologie » Komputery
Trendy technologiczne na rynku obsługi klienta w 2014 roku
Według firmy Interactive Intelligence Group Inc., globalnego dostawcy oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, w 2014 roku branżę contact center zdominuje rozwój technologii chmurowych oraz coraz powszechniejsza adaptacja aplikacji mobilnych umożliwiających obsługę klienta za pośrednictwem smartfonów lub tabletów. Wzrośnie strategiczna pozycja mediów społecznościowych w obsłudze klienta oraz znaczenie usług i narzędzi analitycznych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Choć media zapowiadają koniec kryzysu gospodarczego, w 2014 roku firmy nadal będą poszukiwały możliwości zmniejszenia kosztów operacyjnych przy równoczesnym zachowaniu wysokiej konkurencyjności i jakości usług. Ten trend wpłynie na popularyzację innowacyjnych technologii, takich jak aplikacje chmurowe.
Przedsiębiorstwa przekonały się do zalet rozwiązań chmurowych, zwłaszcza do systemu miesięcznych płatności, który zmniejsza ogólne koszty operacyjne, oraz większej elastyczności, która pozwala dostosować wykorzystywaną infrastrukturę do potrzeb biznesowych bez znacznych inwestycji w systemy sprzętowe - wyjaśnił Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Wschodniej, Interactive Intelligence.
Rosnąca świadomość technologiczna przedsiębiorstw zmniejsza również pozabiznesowe obawy o bezpieczeństwo i kontrolę usług chmurowych, które do tej pory stanowiły jedną z największych barier w upowszechnianiu się tej technologii. Wykorzystanie urządzeń mobilnych i usług analitycznych
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/it_solutions/trendy_technologiczne_na_rynku_obslugi_klienta_w_2014_roku.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)