Firma » Biznes
Triple PR promuje Gdynia Design Days 2009
Zobacz więcej zdjęć » |
Gdynia Design Days 2009 to druga edycja międzynarodowego wydarzenia promującego design krajów nadbałtyckich. Misją Gdynia Design Days jest promocja dobrych praktyk projektowych podnoszących jakość życia. Wydarzenia skierowane są do masowej publiczności, projektantów, środowiska biznesu kreatywnego i przedsiębiorców zainteresowanych stosowaniem wzornictwa. W ramach Gdynia Design Days 2009, które wspólnie z Miastem Gdynia organizuje Instytut Wzornictwa Przemysłowego, zaprezentują się polskie i międzynarodowe studia projektowe oraz największe polskie galerie designu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W tracie Gdynia Design Days będzie można obejrzeć wystawy najlepiej zaprojektowanych polskich i zagranicznych produktów. Dla projektantów i przedsiębiorców zostaną zorganizowane warsztaty z zastosowania designu jako narzędzia konkurencji rynkowej. Najzdolniejsi polscy studenci zaprezentują projekty oprogramowania i produkty przyszłości.
Agencja Triple PR jest odpowiedzialna za oprawę medialną wydarzenia, współpracę z mediami ogólnopolskimi, doradztwo strategiczne i komunikacyjne oraz działania wspierające.
Agencja Triple PR świadczy kompleksowe usługi Public Relations zarówno z zakresu Brand PR, jak i PR korporacyjnego. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie komunikacyjnym i działaniach Media Relations. Do grona klientów Agencji należą m.in. Ergo International (marki Villa Italia, Mlesna), Forte Sweden (marki On Line, Corine de Farme, Mrs Potter’s), Krajowa Unia Producentów Soków czy interaktywna agencja NetBooster Finland.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Malesza-Woźniak
Triple PR
ul. Elektoralna 24 lok. 73;
00-892 Warszawa
tel.: (22) 216 54 15
fax: (22) 353 89 97
tel. kom.: 600 360 911
agnieszka.malesza@triplepr.pl
www.triplepr.pl
Triple PR
ul. Elektoralna 24 lok. 73, 00-892 Warszawa
Tel. 22 216 54 20, Fax. 22 353 89 97
triplepr@triplepr.pl
www.triplepr.pl
Nadesłał:
triple
|
Komentarze (0)