Firma » Praca

Trzy nowe osoby w SALES LINK

Trzy nowe osoby w SALES LINK
Zobacz więcej zdjęć »
Do zespołu agencji field marketingowej SALES LINK dołączyły trzy nowe osoby. Joanna Kuchcik oraz Łukasz Berliński objęli stanowiska Graphic Designerów, a ich pracą jako Head of Art pokieruje Paweł Kopczyński. Wszyscy troje wzmocnili dział kreacji agencji.

Paweł Kopczyński ma ponad siedemnastoletnie doświadczenie zawodowe. Jest założycielem i Dyrektorem Artystycznym studia kreatywnego Goldfish. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jako Head of Art w SALES LINK odpowiada za koordynację prac związanych z projektami graficznymi dla klientów Agencji oraz współpracę z Działem Strategii w tym zakresie. Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Interesuje się typografią i szeroko pojętą komunikacją wizualną.

Joanna Kuchcik z branżą reklamową związana jest od prawie pięciu lat. W agencji SALES LINK odpowiada za projekty materiałów graficznych dla klientów agencji. Przed dołączeniem do zespołu SALES LINK Kuchcik związana była z poznańskimi agencjami interaktywnymi, m.in. One-2-One oraz iFusion. Jest absolwentką Instytutu Wzornictwa na Politechnice Koszalińskiej. Interesuje się rysunkiem, malarstwem, fotografią oraz astronomią.

Łukasz Berliński, podobnie jak Joanna Kuchcik, zajmuje się projektami graficznymi. Wcześniej pracował jako Junior Graphic Designer w agencji reklamowej Albedo Marketing. Berliński ukończył Politechnikę Poznańską na kierunku Automatyka i Zarządzanie (specjalizacja Multimedia). Interesuje się fotografią modową i portretową oraz nowoczesnymi technologiami.

Informacje o SALES LINK
SALES LINK funkcjonuje w ramach struktury agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA – od 2004 roku jako niezależny brand. Agencja realizuje projekty field marketingowe, wykorzystując działania i narzędzia pozwalające na bezpośrednią prezentację produktu lub marki konsumentowi i wywołanie u niego impulsu zakupowego. W portfolio SALES LINK znajdują / znajdowały się takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Chata Polska, Colgate, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Wedel, Lubella, Hoop, Żubr czy Żywiec Zdrój.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »