Firma » Biznes
Trzy tygodnie darmowego sushi
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
- Nie ma chyba lepszego sposobu na to, by przekonać do siebie nowych klientów. Niektórzy mieszkańcy Grudziądza i Gniezna pewnie nawet nie wiedzą czy lubią sushi czy nie, bo nigdy go nie jedli. Otwieramy pierwsze lokale serwujące sushi w tych miastach - mówi Urszula Olechno współwłaścicielka sieci. - Teraz będą mogli spróbować naszych potraw, ocenić ich jakość i mam nadzieję - zostaną stałymi bywalcami Koku.
Przeczytaj również
Przez pierwsze dni można się spodziewać dań bez użycia ryb. Na początku kucharze będą musieli nauczyć się techniki przygotowywania ryżu i zwijania rolek. Filetowanie ryby to wyższa szkoła jazdy, więc na to przychodzi czas, kiedy opanowane są już podstawy. Poza sushi i sashimi, w szkoleniowym menu znajdą się też inne sztandarowe potrawy Koku Sushi, takie jak: pierożki gyoza z kaczką, spring rollsy, sandwiche gua bao oraz sałatki.
Kucharze - ekipa przygotowująca sushi liczy zazwyczaj od 5 - 6 osób - będą poznawali tajniki produkcji dań przez całe trzy tygodnie, obsługa baru i kelnerzy przez tydzień.
- Każdego dnia na profilach facebookowych Koku Sushi w Grudziądzu i w Gnieźnie będziemy informowali o tym, kiedy można do nas zajrzeć i odebrać darmowy lunch - mówi Magdalena Matejczuk, odpowiadająca w Koku Sushi za marketing. - Terminy będą elastyczne, dlatego godziny poczęstunku ustalać będziemy na bieżąco. W niektóre dni, kiedy będziemy szczególnie dumni, z tego co udało się naszej kucharskiej ekipie zrobić, zamierzamy wychodzić do miasta i częstować przechodniów.
Otwarcie lokalu przy Rynku 20 w Gnieźnie planowane jest na 11 marca. Restauracja w Grudziądzu przy ul. Groblowej 4 ruszy 18 marca. Razem z nimi, sieć Koku Sushi prowadzić będzie w sumie 22 bary w 19 miastach. Kolejne szkolenia i otwarcia odbędą się w Szczecinie, Zawierciu, Olsztynie, Stargardzie. Jeszcze w tym roku!
| Nadesłał:
            publicum | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)