Gospodarka » Żywność
Tych przypraw nie może zabraknąć w sklepie przed Świętami!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W grudniu przebojem staje się majeranek – niezastąpiony w daniach z kapusty czy grochu, a także do doprawienia pieczystego. W koszykach lądują też liście laurowe i ziele angielskie Galeo, niezbędne do przyrządzenia zup i galaret. Pikantności daniom nadajemy w tym czasie pieprzem czarnym mielonym i pieprzem ziołowym.
Nie wszystkie potrawy na świąteczny stół doprawiamy samodzielnie, chętnie sięgając po gotowe mieszanki. W grudniu często wybierana jest przyprawa do ryb cytrynowa, nadająca daniom wyraźną cytrusową nutę – polecana zarówno do gotowania, pieczenia, jak i smażenia. Do domów zabieramy również przyprawę do kurczaka, która zapewnia mięsu wyrazisty aromat i smak, z nutami m.in. czosnku, gorczycy czy papryki.
W Polsce Boże Narodzenie kojarzy się z piernikami, co również znajduje odzwierciedlenie w preferencjach zakupowych – do koszyków często trafia przyprawa do piernika Galeo o charakterystycznym korzennym aromacie. Przygotowując świąteczne słodkości zaopatrujemy się również w cukier wanilinowy oraz proszek do pieczenia.
– W okresie przedświątecznym najlepiej sprzedają się niezbędne w każdej kuchni przyprawy i zioła Galeo, takie jak majeranek , liście laurowe czy pieprz, kompozycje do ryb i mięs, a także dodatki do ciast i ciasteczek, zwłaszcza do pierników. Warto przygotować się na ich zwiększoną rotację – podsumowuje Iwona German, dyrektor marketingu McCormick w regionie CEE.
• Źródło: dane własne Galeo
Przyprawy Galeo znajdziemy w tradycyjnych sklepach spożywczych i sieciach lokalnych na terenie całego kraju, a także w sieciach Kaufland, Carrefour, E.Leclerc i Delikatesy Centrum w cenie ok. 1,29 zł.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)