Firma » Praca
Tysiące kandydatów na Targach Pracy Keep Poland Working
Zobacz więcej zdjęć » |
Na dwie godziny przed zakończeniem targów Keep Poland Working (KPW) liczba odwiedzających osiągnęła ponad 3 000 osób. Poszukujący pracy mogli zapoznać się z 1450 ofertami w Warszawie i innych miastach Polski. Wystawcy, których pełną listę można znaleźć na stronie www.keeppolandworking.pl , nie tylko prezentowali dostępne stanowiska, ale także prowadzili z kandydatami wstępne rozmowy kwalifikacyjne.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Imprezie towarzyszyły szkolenia i prezentacje dotyczące metod skutecznego przygotowywania się do procesu rekrutacyjnego. Odbyły się m.in. przygotowane wspólnie przez monsterpolska.pl i Coaching Center indywidualne i grupowe sesje szkoleniowe, stanowiące sprawdzony sposób rozwoju zawodowego. Uczestnicy targów mogli wziąć udział w sesjach dotyczących:
- realizacji zamierzeń w pewniejszy, rozważniejszy i trwalszy sposób,
- przywództwa - rozwoju umiejętności i świadomości wywierania wpływu na siebie samego i innych,
- płynności, harmonii i skuteczności w relacjach, współpracy i komunikacji,
- podejmowania decyzji - klarowniejszych i przemyślanych wyborów i postanowień,
- rozwoju umiejętności/kariery - bardziej świadomego rozwoju zawodowego.
Szkolenia i warsztaty prowadzone były w Monster Theatre , czyli sali konferencyjnej specjalnie przygotowanej na tę okazję. Eksperci ze Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia prowadzili warsztaty poświęcone prawidłowemu prowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. Uczestnicy dowiedzieli się jak wywrzeć najlepsze wrażenie oraz mogli sprawdzić wiedzę zdobytą podczas indywidualnych rozmów.
Frekwencja przerosła oczekiwania nasze i pracodawców, którzy wysoko ocenili poziom zgłaszających się kandydatów. Natomiast odwiedzający chwalili przydatność szkoleń i konsultacji w zakresie rekrutacji i dalszego rozwoju zawodowego.- powiedział Jaroslav Macnar, Marketing Director Eastern Europe Monster Worldwide.
Wszystkich, którzy nie mogli targów organizatorzy zapraszają do odwiedzania strony internetowej www.keeppolandworking.pl. Będzie ona aktualizowana o kolejne porady i materiały poświęconymi rozwojowi zawodowemu.
Keep Poland Working to część globalnego projektu Monster Worldwide. Europejska część cyklu targów objęła 16 imprez pod wspólną nazwą "Keep Europe Working". W Stanach Zjednoczonych zorganizowano łącznie 140 edycji w 50 stanach pod hasłem "Keep America Working". Dotychczas organizowane targi Monstera zgromadziły ok. 1000 wystawców oraz ponad 100.000 osób poszukujących pracy. Poprzednie, zagraniczne edycje targów Monster przyciągały średnio od 1000 do 1500 osób. Największą frekwencją do tej pory w Europie cieszyły się targi w Paryżu, które odwiedziło 3000 poszukujących pracy.
Imprezy targowe serwisu kariery Monster.com są bezpłatne dla odwiedzających i pracodawców.
Pełna lista wystawców Keep Poland Working - Targów Pracy monsterpolska.pl:
Accenture, Aviva, Bayer, CGI Information Systems and Management Consultants, Cyklad, Deutsche Bank PBC, Empik School, Faurecia, Henkel, Hewlett Packard, KPMG, Lyreco, Makro Cash and Carry, McDonald's, McLane, Mellon, mPunkt, Nestle Waters, People, Polkomtel, Ramirent, Rödl & Partner, SII, Tele Atlas, Toyota Material Handling, Urząd Pracy m. st. Warszawy, Würth, Zepter International, Zibi.
Patronaty:
Patronat honorowy nad imprezą objęli: Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz, Urząd Pracy m.st. Warszawy, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych "Lewiatan" oraz Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia.
W grupie patronów medialnych znalazły się: Rzeczpospolita, Wirtualna Polska, Polska The Times, Personel Plus, Miesięcznik KARIERA, Bankier.pl, TVN Warszawa, Warsaw Business Journal, Praca i Życie za Granicą, rynekpracy.pl, prnews.pl, NaszeMiasto.pl, nowoczesnafirma.pl.
Partnerem Targów była firma FoodCare, producent napojów energetycznych Tiger, która zapewniła uczestnikom bezpłatne napoje. Informacje dodatkowe:
Firma Monster została założona w 1994 roku przez Jeffa Taylora. Od tego czasu stała się wiodącym internetowym serwisem kariery i światowym numer 1. w zatrudnianiu kadry kierowniczej. Obecnie marka Monster jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Posiada strony w 50 krajach. Miliony ludzi odwiedziły serwis w poszukiwaniu pracy. W celu ułatwienia i przyspieszenia procesów rekrutacyjnych, sukcesywnie wprowadzane są innowacyjne rozwiązania zarówno dla pracodawców, jak i pracowników na całym świecie.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)