Gospodarka » Przemysł

Tytuł „Europrodukt” dla Dynamica

Tytuł „Europrodukt” dla Dynamica
Zobacz więcej zdjęć »
Spółkę LOTOS Paliwa oraz jej markę Dynamic uhonorowano podczas XIV edycji ogólnopolskiego konkursu „Europrodukt”.

Program Promocyjno-Gospodarczy „Europrodukt" w formie konkursu organizowany jest już od 2000 r. Jego głównym celem jest wspieranie polskiego eksportu i budowanie trwałego prestiżu krajowych przedsiębiorstw na europejskim rynku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Tytułem „Europrodukt" nagradzane są towary, które mogą konkurować z wyrobami producentów europejskich, biorąc pod uwagę ich wysoką jakość, nowoczesną technologię produkcji czy ciekawe wzornictwo. Nagradzane są również usługi firm, które dążą do zapewnienia kompleksowej i profesjonalnej obsługi klientów. Statuetki i dyplomy, które otrzymują wyróżnieni są wyrazem uznania za wysiłek włożony w tworzenie sprzyjających warunków dla rozwoju gospodarczego i stanowią nagrodę za podjęte przez przedsiębiorstwa inicjatywy gospodarcze i społeczne.

Do powstania konkursu „Europrodukt" i jego rosnącej popularności przyczyniło się wiele instytucji i osób, szczególnie Ministerstwo Gospodarki oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, które patronują inicjatywie od jej pierwszej edycji. Efektem stałej współpracy jest przyznanie nagród ponad dwustu przedsiębiorstwom, które z powodzeniem funkcjonują zarówno na krajowym, jak i europejskim rynku.

W ubiegłym roku supernowoczesnym paliwom Dynamic przyznano m.in. tytuł „Produkt Roku" podczas XV edycji Targów Stacja Paliw 2008 oraz „Top Produkt Pomorza" w plebiscycie zorganizowanym przez redakcję „Dziennika Bałtyckiego". Zgodnie z wynikami badań Pentora paliwa Dynamic rozpoznawane są przez 37% klientów. Dla porównania rozpoznawalność paliw Ultimate wynosi 38%, a Suprema 31%. Z badań tych wynika również, że klienci stacji LOTOS znacznie chętniej kupują dostępne na nich paliwa markowe niż klienci stacji BP czy Statoil.

W styczniu 2009 r. minęło trzynaście lat istnienia spółki LOTOS Paliwa, która odpowiada za rozwój i zarządzanie ogólnopolską siecią stacji paliw LOTOS. Aktualnie w sieci LOTOS funkcjonuje łącznie 318 stacji dogodnie zlokalizowanych w miastach i przy trasach przelotowych. Te ostatnie, dzięki dużym parkingom, są także doskonałym miejscem do odpoczynku w czasie podróży. Spółka przygotowuje się również do budowy stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych. LOTOS Paliwa posiadają również certyfikowany przez PCBC S.A. system zarządzania jakością w zakresie hurtowego obrotu i dostarczania do stacji paliw benzyn i olejów napędowych do pojazdów samochodowych oraz hurtowego obrotu lekkimi olejami opałowymi.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »