Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka
Uczniowski konkurs Makaruna
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
- My z kolei jako rozpoznawalna na rynku marka, gwarantujemy ich rodzicom, że nasze pasty są zawsze świeże i przyrządzane z produktów najwyższej jakości - mówi Iga Tymczyszyn, kierownik do spraw franczyzy w sieci. - Większość z nich, jak certyfikowane pomidory Cirio, ser Grana Padano czy oliwa sprowadzamy prosto z Włoch. Natomiast zioła, warzywa i mięso kupujemy u lokalnych dostawców, by były jak najświeższe. Spaghetti z warzywno-mięsnym sosem to pełnowartościowy posiłek, zdecydowanie zdrowszy niż większość fast foodów, doskonały zarówno na wakacje jak i na resztę roku.
Przeczytaj również
Makarun jest bardzo popularny wśród młodzieży i studentów, dla których poza tym, że jest smaczny i sycący, liczy się także cena. Pomarańczowy kubeczek z pachnącym spaghetti można kupić już za 8,90 zł. Sieć chce rozsmakować w nim także młodszych klientów. Żeby ich zachęcić do odwiedzenia swoich lokali z początkiem sierpnia rusza z konkursem, w którym można wygrać plecak z wyposażeniem.
Zadaniem dzieci będzie narysować lub namalować (technika jest dowolna) wymarzoną szkołę Bolka - tak pieszczotliwie nazywany jest najpopularniejszy sos wydawany w pomarańczowym kubełku czyli tradycyjne Bolognese. Zadaniem rodziców z kolei będzie zamieszczenie zdjęcia bądź skanu pacy pociechy pod postem konkursowym, który 1 sierpnia opublikowany zostanie na facebookowym profilu Makaruna.
Każdy uczestnik otrzyma drobny upominek, a wykonawcy dwóch najlepszych prac, wybranych przez konkursowe jury, dostaną w nagrodę plecaki z pełnym uczniowskim wyposażeniem, każdy o wartości około 300 zł. Konkurs potrwa do 19 sierpnia. Sieć zapewnia, że nagrody dotrą do laureatów jeszcze przed rozpoczęciem roku szkolnego. Kiedy wrócą z wakacji będą mieli czym się pochwalić kolegom w klasie, a po lekcjach pójdą razem na Makaruna.
Nadesłał:
publicum
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)