Społeczeństwo » Społeczeństwo
Ulubieni prezenterzy Polaków
Ulubionym prezenterem newsowym widzów jest od lat Kamil Durczok. Także w tym roku wygrał zdobywając 27,3% głosów. Na drugim miejscu uplasował się Maciej Orłoś z rezultatem 22,4% głosów. Kamil Durczok okazał się ulubieńcem płci pięknej, a Maciej Orłosia bardziej cenią mężczyźni. Finałową trójkę w tej kategorii zamknęła Justyna Pochanke z wynikiem 15,4%. -
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bardzo się cieszę - zwłaszcza, że kolejny raz z rzędu otrzymuję wyróżnienie w badaniu UPC. Miło, że ciepłe uczucia które ja kieruję do widzów są odwzajemnione. - mówi Kamil Durczok. Do zobaczenia o 19 w TVN - dodaje.
Szaranowicz kontra Szpakowski
Sport najlepiej prezentuje Włodzimierz Szaranowicz - tak odpowiedziało 32,2% respondentów. Walka toczyła się pomiędzy nim i Dariuszem Szpakowskim, który w rezultacie zajął drugie miejsce w rankingu z wynikiem 28,4%. Wśród mężczyzn faworytem był Dariusz Szpakowski, kobiet - zwycięzcą został Włodzimierz Szaranowicz. Na trzecim miejscu w kategorii prezenterzy sportowi znalazł się Mateusz Borek z dobrym rezultatem - 11,7%.
Polska Ophra
Zdecydowanym zwycięzcą w kategorii talk show została Ewa Drzyzga z wysokim wynikiem 31,9%, wyprzedzając Monikę Olejnik (19%) i Tomasza Lisa (12,7%). Monikę Olejnik częściej wybierali mężczyźni, a Ewę Drzyzgę kobiety.
TVN górą
Wyrównana walka pośród prezenterów rozrywki odbyła się pomiędzy Kubą Wojewódzkim i Szymonem Majewskim. Ostatecznie obydwaj zajęli pierwsze miejsce ex aequo w rankingu w z wynikiem 19,4 % głosów. Sympatia mężczyzn była w większej mierze po stronie Szymona Majewskiego, a uznanie Pań przy Kubie Wojewódzkim. Na drugim miejscu w kategorii prezenterzy rozrywki widzowie uplasowali Roberta Janowskiego (12,1%), a na trzeciej pozycji Marcina Prokopa z 10,8% głosów. Zdecydowaną większość laureatów tegorocznego rankingu można oglądać na antenie telewizji TVN, zatem wyniki ogólnopolskiego badania preferencji widzów 2009 to także jej sukces. Kobiety stanowiły 50,3% pośród respondentów tegorocznego panelu, mężczyźni 49,7%. Badanie, które zostało przeprowadzane na zlecenie UPC przez Research International już po raz szósty, odbyło się w okresie październik - grudzień 2009. Wzięło w nim udział w sumie 10.804 respondentów z czego w Polsce 1320. Badanie było realizowane w 10 krajach: Austria, Belgia, Czechy, Węgry, Irlandia, Holandia, Polska, Rumunia, Słowacja i Szwajcaria.
UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma ponad milion abonentów telewizji kablowej, w tym 160 400 telewizji cyfrowej, 425 600 użytkowników internetu i 160 800 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK).www.upc.pl Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 17 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 14 krajach, głównie w Europie, ale także w Japonii, Chile i Australii. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (Dane z dnia 30 czerwca 2009). Kontakty dla mediów:
Lidia Stępińska-Ustasiak
Kierownik ds. Public RelationsUPC Polska T +48 22 7010 877M +48 600 488 877E Lidia.Stepinska-Ustasiak@upc.com.pl
Patrycja GołosDyrektor Komunikacji i Public Affairs UPC Polska T +48 22 7010 936M +48 600 488 936
E Patrycja.Golos@upc.com.pl
Patrycja SawickaPrimoloko/Black&WhitePRT +48 22 692 16 10M +48 506 181 076
E patrycja@blackandwhitepr.com.pl
Nadesłał:
poprostu
|
Komentarze (0)