Firma » Biznes

Unimil stawia na rozwój e-commerce. Primavera Parfum głównym partnerem projektu

Firma Unimil mocno inwestuje w rozwój swoich marek w kanale e-commerce. W tym celu nawiązała strategiczną współpracę z Primavera Parfum, liderem dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health.

Według dostępnych analiz, obecna wartość rynku prezerwatyw w Polsce szacowana jest na około 120 mln złotych, z czego ponad 90% udział należy do dwóch firm – Unimil i Durex. Uzyskanie przewagi konkurencyjnej pierwszego z liderów było możliwie dzięki innowacji technologicznej - wprowadzeniu na rynek prezerwatyw wykonanych w unikalnej  technologii SKYNFEEL® - nielateksowych prezerwatyw SKYN® - oferujących użytkownikom benefity w postaci wyjątkowo zmysłowych odczuć, delikatność i bezpieczeństwo.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kolejnym krokiem milowym w rozwoju branży było zwrócenie uwagi na niewykorzystany potencjał, a w dalszej kolejności intensywny rozwój sprzedaży w Internecie. Było to wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy poszukują dyskrecji i swobody wyboru spośród szerokiego asortymentu dla wymagających użytkowników oraz postępującej cyfryzacji zakupów.

Unimil, będący częścią globalnego koncernu Lifestyles, wychodząc naprzeciw obowiązującym trendom, stawia na intensywny rozwój w kanale e-commerce. W tym celu nawiązała strategiczną współpracę z warszawską firma Primavera Parfum, liderem dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health. – Początek współpracy zaowocował stworzeniem nowego sklepu internetowego sklep.skyn.pl oraz producenckiej Strefy Marek na portalu Allegro. Dalszymi krokami będzie rozwój dystrybucji numerycznej w sklepach internetowych oraz prowadzenie wspólnej strategii promocyjnej. Unimil relokuje również kampanie marketingowe do rynku digital – zapowiada Grzegorz Dmytrzak, Key Account Manager koncernu Lifestyles.

W portfelu produktowym Primavera Parfum znajduje się kilkadziesiąt tysięcy referencji perfum, kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, produktów do stylizacji włosów w pełnym przekroju od pozycji mass marketowych po artykuły z najwyższej luksusowej półki oraz niszowe. – Cieszymy się, że globalny potentat na rynku – Unimil postanowił właśnie na współpracę z nami. Wierzymy, że zainicjowana kooperacja to początek wielu wspólnych projektów – powiedziała Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju Primavera Parfum.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ProjektKomunikacja

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »