Technologie » Komputery
UNIQA automatyzuje pracę sił sprzedaży z rozwiązaniem Comarch
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wdrożenie nowego, poszerzonego internetowego rozwiązania dla sił sprzedaży przy współpracy z Comarch jest kolejnym krokiem w realizacji naszego celu, jakim jest supernowoczesny ubezpieczyciel. Sprzedaż produktów i usług ubezpieczeniowych spełniających oczekiwania naszych klientów wymaga zapewnienia maksymalnego komfortu naszym sprzedawcom w postaci efektywnych narzędzi informatycznych. Funkcjonalności dostarczone przez Comarch gwarantują naszym agentom, menadżerom i pracownikom call center optymalną jakość pracy, a naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie. Dzięki niej możemy szybko i sprawnie obsługiwać klientów – podkreśla Jacek Szwankowski, kierownik projektu POS 2.0 w UNIQA.
Nowa platforma internetowa zapewnia siłom sprzedaży UNIQA wygodę użytkowania nie tylko na komputerach stacjonarnych, ale również na urządzeniach mobilnych. Agregując wszystkie kluczowe informacje – pochodzące zarówno z systemu majątkowego, jak i życiowego, gwarantuje kompleksową i sprawną obsługę klienta w każdym momencie procesu ofertowania, wystawiania polisy oraz jej późniejszej obsługi. Współpracuje przy tym w ramach jednego ekosystemu z modułem Contact Center, a także z uniwersalnym Modułem Obiegu Zadań, ułatwiającym optymalizację procesów biznesowych w towarzystwie – mówi Tomasz Arciszewski, kierownik projektu i dyrektor centrum produkcyjnego Comarch.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/sfa_ffa/uniqa_automatyzuje_prace_sil_sprzedazy_z_rozwiazaniem_comarch.html
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)