Technologie » Komputery
UNIQA TU automatyzuje rejestrację szkód z systemem COMARCH
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Rozwiązanie łączy w swej funkcjonalności unikalne cechy systemu  do obsługi urządzeń telekomunikacyjnych oraz liczne funkcje systemów  wspierających obsługę klientów, na przykład CRM, Campaign Management czy systemów dziedzinowych.
Jedną z najistotniejszych funkcjonalności zrealizowanych na potrzeby  UNIQA jest rejestracja i obsługa szkód w kanale telefonicznym. Aplikacja  pozwala konsultantowi contact center w sprawny sposób zarejestrować  szkodę, podpowiadając automatycznie kolejne kroki za pomocą  zaawansowanych i interaktywnych formularzy. 
 Narzędzie Comarch  umożliwia UNIQA obsługę klienta w wielu kanałach komunikacji, tj. przez  telefon, e-mail, SMS i chat, co wpływa na poprawę efektywności  zarządzania relacjami z klientem. Jest to możliwe przede wszystkim  dzięki widokowi klienta 360° oraz rejestracji pełnej historii kontaktów z  klientem w różnych kanałach. System wspiera również proces sprzedaży  produktów ubezpieczeniowych dostępnych na platformie Comarch Insurance  Front-End. Agenci w sieci sprzedaży oraz doradcy call center mają dostęp  do tego samego widoku klienta 360°. 
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/uniqa_tu_automatyzuje_rejestracje_szkod_z_systemem_comarch.html    
    	
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)