Firma » Biznes
Urządzenia spawalnicze Promotechu podbijają niemiecki rynek
Zobacz więcej zdjęć » |
Rok 2015 jest dla Promotechu przełomowy jeśli chodzi o współpracę z zachodnim sąsiadem. Do tej pory białostocki producent sprzedawał Niemcom głównie wiertarki elektromagnetyczne. Teraz – dzięki nawiązaniu współpracy z nowym dystrybutorem i liderem niemieckiej branży spawalniczej – Promotech rozszerzył asortyment o wózki spawalnicze i akcesoria do nich.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Dzięki temu już w marcu nasze obroty z rynkiem niemieckim znacznie wzrosły i wyniosły ponad pół miliona euro – mówi Marek Siergiej, prezes Promotechu. – Mamy nadzieję na rozwój tej sprzedaży w kolejnych latach i to nie tylko na rynek niemiecki. Nasz nowy partner jest producentem i dystrybutorem urządzeń spawalniczych także na inne rynki, np. w kierunku Indii.
Nie tylko wózki spawalnicze Promotech chce sprzedawać w Niemczech. W
listopadzie spółka przeprowadzi pierwszą na tamtym rynku instalację automatu spawalniczego MCM 1000 - pięcioosiowego urządzenia do wycinania otworów i wspawywania króćców w zbiornikach ciśnieniowych.
- Ta instalacja to początek ekspansji Promotechu na rynek niemiecki z naszą ofertą urządzeń do automatyzacji procesów cięcia i spawania – mówi Zbigniew Kopciewski, dyrektor sprzedaży Promotechu.
Automaty MCM spółka prezentowała także podczas listopadowych XII targów branży obróbki blach BlechEXPO w Stuttgarcie
- W trakcie targów prowadzone były rozmowy na temat kilku kluczowych projektów, które mogą zaowocować kolejnymi instalacjami MCM w latach 2016-2017- dodaje Zbigniew Kopciewski. – Pracujemy też nad uruchomieniem sprzedaży kompletnej oferty ukosowarek do rur i blach na rynku niemieckim.
Jeżeli rozmowy zakończą się porozumieniem, to już w pierwszym kwartale 2016 roku uruchomimy pierwsze dostawy maszyn.
To właśnie nowe ukosowarki Promotechu wzbudziły największe zainteresowanie podczas targów, podobnie jak system do automatyzacji spawania – półportal WA.
Wyroby spółki, poza stoiskiem firmowym, prezentowane były także na czterech innych stoiskach partnerów handlowych Promotechu.
- Możemy otwarcie powiedzieć, że nasza oferta była najlepiej prezentowaną ofertą firm polskich na tych targach – mówi dyrektor Kopciewski. – To wydarzenie stało się doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów handlowych, jak i podtrzymania obecnych relacji. Udział w nim to także element długoletniego planu budowy i rozpoznawalności marki Promotech na rynku światowym.
Nadesłał:
Masz-Media
|
Komentarze (0)