Gospodarka » Żywność

Ustronianka ruszyła z kolejną kampanią mediową

Ustronianka ruszyła z kolejną kampanią mediową
Zobacz więcej zdjęć »
W zeszłym tygodniu wystartowała nowa kampania promocyjna marki Ustronianka. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja Havas Media.

Ustronianka, będąca oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej, ruszyła z kolejną falą kampanii reklamowej, która będzie realizowana przez cały listopad.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Działania obejmują kampanię telewizyjną w stacjach ogólnopolskich oraz emisje w prasie. Za zaplanowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »