Motoryzacja » Moto Serwis
Volvo jeszcze bezpieczniejsze
Zobacz więcej zdjęć » |
System Volvo On Call zapewnia bezpośrednie połączenie z operatorem Mondial Assistance, dzięki przyciskowi SOS znajdującemu się w samochodzie. Powiadomienie może też zostać wysłane automatycznie, jeśli w wyniku kolizji uruchomią się poduszki powietrzne lub napinacze pasów bezpieczeństwa. Dzięki temu operator zlokalizuje pojazd, a następnie pomoże dotrzeć do miejsca wypadku policji, pogotowiu ratunkowemu oraz pozostałym służbom. Równocześnie będzie się starał skontaktować z kierowcą poprzez zintegrowany telefon i będzie mu towarzyszył, aż do momentu dotarcia pomocy. Centrum operacyjne Mondial Assistance otrzyma automatyczne powiadomienie także przy próbie włamania do pojazdu. W razie kradzieży, system za pomocą ukrytego modułu GSM 3G, będzie śledził trasę jego przemieszczania się. Dostępna jest też pomoc przy zgubienia kluczyków – operator po weryfikacji dzwoniącego będzie mógł zdalnie otworzyć auto.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Początki systemu sięgają 2001 roku, kiedy po raz pierwszy stosowano go w uproszczonej formie w Szwecji. Od kilku lat działa w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech czy krajach Beneluxu.
- Szeroki zakres zastosowania systemu Volvo On Call, szczególnie automatyczne powiadamianie centrum operacyjnego w sytuacjach krytycznych, daje ogromne możliwości skuteczniejszego wsparcia posiadaczy auta wyposażonego w to rozwiązanie. Cieszy nas, że producenci samochodów przy wdrażaniu rozwiązań ułatwiających życie kierowców, równie dużo uwagi poświęcają kwestiom bezpieczeństwa – mówi Tomasz Frączek, prezes zarządu Mondial Assistance.
System oferuje też duże możliwości sterowania pojazdem w oparciu o aplikację na smartfona (dostępną dla systemów Android, Windows Phone, iOS). Aplikacja daje możliwość zdalnego sprawdzenia poziomu paliwa, uruchomienia silnika, zablokowania samochodu, lokalizacji pojazdu na mapie, czy uruchomienia nagrzewnicy lub klimatyzacji.
Nadesłał:
brandscope
|
Komentarze (0)