Technologie » Komputery
W 2018 roku większość z nas porozmawia z chatbotem
Zobacz więcej zdjęć » |
Nie ma w tym nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że nieefektywna komunikacja może być powodem utraty klientów.
W tym roku większość z nas zamieni przynajmniej jedno zdanie z chatbotem. Ze względu na ogromne możliwości automatyzacji kontaktu z klientem, a co za tym idzie ograniczenie kosztów, coraz więcej firm jest zainteresowanych implementacją tej technologii.
Od prostych odpowiedzi do rozmowy
Oracle prognozuje, że to właśnie w 2018 roku zaobserwujemy znaczące przyspieszenie adaptacji inteligentnych robo-rozmówców przez przedsiębiorstwa. Będzie to spowodowane głównie faktem, iż jest to rok wprowadzania na rynek chatbotów znacznie bardziej funkcjonalnych niż te dotychczasowe, do których firmy nie zawsze były przekonane.
Chodzi tutaj nie tylko o szybkie odpowiadanie na zadane pytania, prowadzenie przez proces zakupowy czy całodobową dostępność chatbotów, ale o bardziej naturalny sposób prowadzenia przez nich rozmowy
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Czytaj więcej na: https://magazynit.pl/it-solutions/w-2018-roku-wiekszosc-z-nas-porozmawia-z-chatbotem.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)