Motoryzacja » Samochody
W CUK Ubezpieczenia do OC samochodu OC w życiu prywatnym za symboliczną złotówkę
OC samochodu jest najczęściej kupowanym ubezpieczeniem przez Polaków. Obowiązek zawierania tego rodzaju polisy reguluje ustawa. Towarzystwa ubezpieczeniowe chcąc uatrakcyjnić ofertę do tego typu ubezpieczeń oferują atrakcyjne pakiety gwarantujące kompleksową ochronę. W czerwcu Generali do OC pojazdu proponuje OC w życiu prywatnym jedynie za złotówkę. Pakiet obowiązkowego OC w Generali obejmuje zupełnie darmowe Assistance Standard. W jego skład wchodzi holowanie pojazdu po wypadku na terenie Polski oraz auto zastępcze. Dodatkowo oferowana jest darmowa Zielona Karta i brak udziałów własnych w szkodzie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- W czerwcu klienci kupując OC pojazdów od Generali mają okazje nabyć ubezpieczenie w życiu prywatnym jedynie za złotówkę. Chroni ono na przykład klienta w takich sytuacjach jak wyrządzona szkoda podczas jazdy rowerem czy hulajnogą. Co ważne, ubezpieczenie obejmuje nie tylko ubezpieczonego, ale również osoby najbliższe. W ramach OC pojazdów klient otrzymuje standardowy pakiet assistance z holowaniem i autem zastępczym. W przypadku szkody to właściciel pojazdu decyduje o sposobie jej likwidacji. Może wybrać autoryzowaną stacje obsługi, warsztat Generali lub wycenę eksperta, tzw. wariant kosztorysowy. Zbliżają się wakacje, warto więc skontaktować się z naszym doradcą, by #bezwychodzeniazdomu otrzymać najbardziej atrakcyjną ofertę, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na wakacje z rodziną – zachęca Maciej Kuczwalski, ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 30 czerwca w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Generali, Proama i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały drugi kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.
Nadesłał:
UnicornMedia
|
Komentarze (0)