Społeczeństwo » Społeczeństwo

W IKEA Kraków zakończył się pochód pluszaków

IKEA Kraków z powodzeniem zakończyła kolejną edycję społecznej kampanii Soft Toys. W dniach od 2 listopada do 24 grudnia 2010 roku pracownicy krakowskiego oddziału IKEA zachęcali swoich klientów do zakupu pluszowych maskotek.

Już w najbliższą środę, 16 lutego o godz. 12.30 dzieci z  Kliniki Neurologii Dziecięcej Uniwersyteckiego Szpitala w Krakowie-Prokocimiu będą mogły przytulić się do pluszaków i powierzyć im swoje sekrety.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jak co roku, w okresie przedświątecznym, w sklepie szwedzkiego producenta mebli i akcesoriów domowych, przeprowadzona została społeczna kampania „1 euro to majątek”. Dzięki wspólnej akcji IKEA Kraków i UNICEF-u od każdej zakupionej maskotki z  prawie 19 tys. sztuk pluszowych zabawek zostało przekazane 1 euro na program edukacyjny UNICEF-u, adresowany do dzieci z biednych rodzin na całym świecie.

W tym roku, dodatkowo w dniach od 18 do 24 grudnia, IKEA postanowiła przekazać 1 euro na rzecz UNICEF i organizacji Save the Children, nie tylko z każdego zakupionego pluszaka, ale ze wszystkich sprzedanych produktów z asortymentu IKEA dla dzieci (meble, dodatki i inne zabawki) oraz z każdego dania dziecięcego w restauracji IKEA – mówi Kamila Popławska, Local Marketing Manager IKEA Kraków.

Ponadto wszystkie pluszaki, które znalazły się w specjalnym pojemniku wystawionym w sklepie w trakcie trwania kampanii, w najbliższą środę 16 lutego o godz. 12.30 zostaną przekazane chorym dzieciom z Kliniki Neurologii Dziecięcej w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie – Prokocimiu.

Na potrzeby tegorocznej kampanii stworzona została również specjalna strona internetowa ze śpiewającymi maskotkami IKEA, które stale przypominały o potrzebie niesienia pomocy najbiedniejszym. Kampanię aktywnie wspierano na portalu społecznościowym Facebook - www.facebook.com/IKEA.KRAKOW.

W tegorocznej kampanii „1 euro to majątek” wzięło udział 267 sklepów IKEA  na całym świecie.

Więcej informacji na temat akcji udziela:

Kamila Popławska

Local Marketing Manager IKEA Kraków;

tel:+48.12.293.11.46; Kamila.Poplawska@ikea.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Inspiration
http://prinspiration.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »