Społeczeństwo » Społeczeństwo
W IKEA Kraków zakończył się pochód pluszaków
Już w najbliższą środę, 16 lutego o godz. 12.30 dzieci z Kliniki Neurologii Dziecięcej Uniwersyteckiego Szpitala w Krakowie-Prokocimiu będą mogły przytulić się do pluszaków i powierzyć im swoje sekrety.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak co roku, w okresie przedświątecznym, w sklepie szwedzkiego producenta mebli i akcesoriów domowych, przeprowadzona została społeczna kampania „1 euro to majątek”. Dzięki wspólnej akcji IKEA Kraków i UNICEF-u od każdej zakupionej maskotki z prawie 19 tys. sztuk pluszowych zabawek zostało przekazane 1 euro na program edukacyjny UNICEF-u, adresowany do dzieci z biednych rodzin na całym świecie.
W tym roku, dodatkowo w dniach od 18 do 24 grudnia, IKEA postanowiła przekazać 1 euro na rzecz UNICEF i organizacji Save the Children, nie tylko z każdego zakupionego pluszaka, ale ze wszystkich sprzedanych produktów z asortymentu IKEA dla dzieci (meble, dodatki i inne zabawki) oraz z każdego dania dziecięcego w restauracji IKEA – mówi Kamila Popławska, Local Marketing Manager IKEA Kraków.
Ponadto wszystkie pluszaki, które znalazły się w specjalnym pojemniku wystawionym w sklepie w trakcie trwania kampanii, w najbliższą środę 16 lutego o godz. 12.30 zostaną przekazane chorym dzieciom z Kliniki Neurologii Dziecięcej w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie – Prokocimiu.
Na potrzeby tegorocznej kampanii stworzona została również specjalna strona internetowa ze śpiewającymi maskotkami IKEA, które stale przypominały o potrzebie niesienia pomocy najbiedniejszym. Kampanię aktywnie wspierano na portalu społecznościowym Facebook - www.facebook.com/IKEA.KRAKOW.
W tegorocznej kampanii „1 euro to majątek” wzięło udział 267 sklepów IKEA na całym świecie.
Więcej informacji na temat akcji udziela:
Kamila Popławska
Local Marketing Manager IKEA Kraków;
tel:+48.12.293.11.46; Kamila.Poplawska@ikea.com
Komentarze (0)