Gospodarka » Żywność

W jedności siła – Grupa Gastronomiczna Food & Drink

Zarządzanie przedsiębiorstwem, czy budowanie wizerunku marki w branży spożywczej, wcale nie jest łatwą kwestią. Zwłaszcza, gdy w morzu gastronomicznych rekinów nasza firma jest zaledwie małą płotką.

Biznes ten, wymaga od właścicieli nie tylko kreatywności, ale i odnalezienia bezpiecznej drogi do rozwoju. Należy wówczas pomyśleć o znalezieniu partnera, którego doświadczenie pozwoli odnieść sukces.  W tym celu powstała Grupa Gastronomiczna Food & Drink, która pomoże zdobyć Twojej firmie wysoką i stabilną pozycję na rynku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Grupa Gastronomiczna Food & Drink zrzesza właścicieli lokali gastronomicznych z całej Polski, w celu poprawy wyniku  finansowego prowadzonego przez nich biznesu. Poprzez atrakcyjną ofertę handlową i wielopoziomową współpracę z producentami i dystrybutorami pozwala zwiększyć ich konkurencyjność. Jest to możliwe za sprawą funduszy uzyskanych od poszczególnych producentów, których produkty kupowane są przez lokale gastronomiczne.

Gastronomia przez duże G

Grupa Food & Drink współpracuje z największymi dystrybutorami i producentami towarów spożywczych, posiadającymi urozmaiconą oraz bogatą ofertę produktów. Gwarantuje to realizację wszelkich zamówień, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i wymagań klienta. Kooperacja w gronie Food & Drink zapewnia również zadowolenie konsumentów lokali gastronomicznych, ponieważ korzystanie z oferty znanych i renomowanych marek świadczy o najwyższej jakości produktów, a także obsługi. Grupa Gastronomiczna Food & Drink to nie tylko gwarancja lepszych warunków zakupowych ale i szereg działań związanych z marketingiem, a także promocją lokalu, czyli procesów niezbędnych do zaistnienia w gastronomicznym świecie. Współpraca pomiędzy przedsiębiorstwem, a grupą Food & Drink zachodzi na różnych polach, począwszy od wypracowania najkorzystniejszych cen, przez wspólne negocjowanie umów na produkty alkoholowe, aż po organizację szkoleń, degustacji i akcji promocyjnych. Działania grupy są równie korzystne dla producentów i dystrybutorów produktów, ponieważ dzięki zwiększeniu sieci dystrybucji oraz rozszerzeniu działalności na coraz to nowsze obszary, mają okazję do wzrostu sprzedaży oraz pomnożenia zysków. Poprzez partnerstwo z grupą gastronomiczną będą oni również mogli promować nowo wprowadzoną na rynek markę. Jest to olbrzymia szansa na zapewnienie sobie lojalnych klientów, w skutek zaprezentowania nowego produktu szerokiemu gronu odbiorców, należących do GGFD.

Co dwie głowy to nie jedna

Dołączenie do Grupy Gastronomicznej to nowoczesny ale i w skuteczny sposób na rozwój małej i dużej działalności, ponieważ każda firma zostawiona sama sobie, nie ma szansy przebić się na rynku. Wobec tego warto skorzystać z pomocy doświadczonego grona fachowców z grupy gastronomicznej, aby zapewnić swojemu biznesowi działanie na najwyższych obrotach. Potwierdzeniem opłacalności oraz sensu współpracy w większej grupie jest fakt, że coraz więcej polskich firm zauważa jej korzyści i wykorzystuje taką strategię, osiągając bardzo dobre efekty. Obecnie w GGFD  zrzeszonych jest ponad 180 lokali i nadal pojawiają się nowi partnerzy biznesowi. Dzieje się tak ponieważ zastosowanie strategii współdziałania w zespole umożliwia realizację celów ich przedsiębiorstwa, bez  konieczności martwienia się o zbyt duże wydatki, ponoszone przy okazji zakupów, czy promocji lokalu. W rezultacie przyczynia się to do pomnożenia dochodu, poprawy ekonomicznych warunków, a co za tym idzie zminimalizowania zagrożeń dla prowadzonej działalności. W grupie łatwiej jest także realizować inwestycje i projekty, które samodzielnie nie mogłyby zostać zrealizowane. Warto również zwrócić uwagę, że partnerstwo podwyższa konkurencyjność nie tylko na rynkach lokalnych i krajowych, ale nawet międzynarodowych. Wobec tak wielu  argumentów, przemawiających za działaniami w GGFD trudno nie zgodzić się, że w biznesie często sprawdza się  stare przysłowie „co dwie głowy to nie jedna”.

W dzisiejszym świecie, chcąc utrzymać się na rynku, przedsiębiorcy muszą wykazać się doskonałymi umiejętnościami organizacyjnymi oraz bystrością do przewidywania kroków konkurentów, ale nawet najlepszy taktyk nie poradzi sobie sam. Warto więc wykorzystać możliwości jakie daje przynależność do Grupy Gastronomicznej  Food & Drink i z jej pomocą wyróżnić się na tle niemałej konkurencji.


Grupa Gastronomiczna Food & Drink sp. z o. o istnieje od 2010 roku. Swoją działalność prowadzi na terenie całego kraju. W Grupie zrzeszonych jest już ponad 180 lokali z różnych województw. Food & Drink współpracuje z dystrybutorami i producentami towarów spożywczych działających na obszarze całej Polski, posiadających szeroką ofertę różnorodnych produktów dobrych i sprawdzonych marek, oraz lokalami prowadzącymi działalność gastronomiczną , tj, restauracje, bary, kluby, puby i wiele innych.

Grupa Gastronomiczna Food &Drink
Ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 13/203
Kraków
tel: 12 419 57 35
mail:biuro@ggfd.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

flypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »