Gospodarka » Żywność

W konkursowym obiektywie z Yogen Früz

W konkursowym obiektywie z Yogen Früz
Zobacz więcej zdjęć »
Lubisz spędzać czas z przyjaciółmi w trakcie jogurtowej üczty? Deser nie jest dla Ciebie jedynie dodatkiem do codziennego posiłku, a każda kolejna łyżeczka naszych pyszności przyprawia o zawrót głowy? Jeśli tak – ten konkurs jest dla Ciebie!

Wyślij nam swoje zdjęcie z dowolnym produktem Yogen Früz i wygraj przepustkę do jogurtowej üczty w gronie przyjaciół! Na pozytywne szaleństwo masz czas do 30 listopada do północy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Podziel się z nami swoim zdjęciem...

z dowolnym produktem Yogen Früz lub prześlij nam filmik, w którym prezentujesz swój ulubiony deser. Swoje propozycje wysyłaj na konkursy@yogenfruz.pl lub opublikuj na naszym profilu! Do wygrania dwa karnety VIP na pięć dowolnych produktów Yogen Früz.


Po zakończeniu konkursu Kapituła wyłoni dwie najciekawsze propozycje. Ich autorzy wygrywają karnety na pięć dowolnych produktów Yogen Früz do realizacji w wybranym punkcie sprzedażowym.


Zaserwüj znajomym jogurtową ucztę...

dzięki usłudze Ü-serve. Wspólne komponowanie deserów to świetna zabawa i zdrowa alternatywa dla zwolenników aktywnego trybu życia i pozytywnego nastawienia do codziennych problemów.


... i wybierz się z Yogen Früz w podróż dookoła świata!

Marka Yogen Früz jest obecna w 25 krajach na całym świecie i ma 1200 punktów sprzedaży. Czas na jogurtową rewolucję w naszym kraju. Najbardziej szykowne jogurty mrożone przebyły długa drogę z Kanady do Polski, aby podbić nasze serca i uwieść zmysły. Warszawskie galerie handlowe - Galeria Mokotów oraz Wola Park już zdobyte! Teraz marka buduje franczyzową sieć lokalnych partnerów w kolejnych miastach.


Yogen Früz to mrożone jogurty i sorbety dla każdego, kto ceni sobie zdrowy tryb życia. Firma promuje zdrowy tryb życia, uśmiech i witalność. Yogen Früz zachęca również do aktywności i poprawy kondycji fizycznej i psychicznej. Ucieleśnieniem tych wartości jest charakterystyczne, "uśmiechnięte" logo marki.



Więcej informacji o konkursie na stronie:

http://www.facebook.com/yogenfruzpolska/app_320175991408452



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Monika Kulej

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »