Firma » Biznes
W walce o pozyskanie klienta każda sekunda ma znaczenie
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Propozycja przedstawiona w odpowiednim momencie może mieć kluczowy wpływ na decyzję o zakupie. Zarządzanie relacjami z klientem w czasie rzeczywistym pozwala na bieżące analizowanie ich preferencji i tworzenie skutecznych strategii marketingowych.
Zarządzanie relacjami z klientem w czasie rzeczywistym to obecnie kluczowy kierunek rozwoju marketingu. Dzięki wykorzystaniu narzędzi analitycznych firmy mogą skutecznie docierać do kupujących w każdym momencie ich interakcji z firmą. Mogą prowadzić spójną komunikację w różnych kanałach kontaktu i proponować odpowiednie oferty w zależności od indywidualnych potrzeb i preferencji klienta. Integracja danych o kliencie, odpowiedni dobór komunikatów oraz kanałów dotarcia pozwalają stworzyć strategię komunikacji, która skutecznie wesprze kanały sprzedażowe.
Współczesny „real-time” marketingowiec
Kompetencje skutecznego marketingowca wciąż się zmieniają, podobnie jak narzędzia, które wykorzystuje do tworzenia kampanii i docierania do klientów. Jak wynika z raportu „Nowa rola marketingu”, najważniejszą cechą współczesnego specjalisty ds. marketingu jest orientacja na nowe trendy i technologie (ponad 20 proc. odpowiedzi).
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/crm/w_walce_o_pozyskanie_klienta_kazda_sekunda_ma_znaczenie.html
Nadesłał:
openmediagroup
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)