Rozrywka » Uroczystości
Warszawa pełna niespodzianek
Zobacz więcej zdjęć » |
- W tym momencie zajmujemy się m.in. promocją Warszawy w Wielkiej Brytanii czy Szwecji jako doskonałej destynacji na krótkie wyjazdy turystyczne, ale bardzo często okazuje się, że nawet mieszkańcy miasta nie zawsze wiedzą o jego kulturalnych atrakcjach - zaznacza Monika Białkowska dyrektor biura Warszawskiej Organizacji Turystycznej. - Dlatego ważne jest, by organizować tego typu briefingi i pokazywać, gdzie i dlaczego warto się spotykać zarówno prywatnie, jak i w celach biznesowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
W trakcie spotkania przedstawiciele rodziny hoteli ibis podzielili się również informacjami dotyczącymi potencjału marki w Regionie i Warszawie oraz przedstawili założenia najnowszych koncepcji związanych z designem i ofertą gastronomiczną hoteli m.in. i-Burgerami oraz nowym konceptem śniadań Morning Appleasure.
- Hotele ibis mają atrakcyjne położenie umożliwiające korzystanie z głównych atrakcji miast, w których się znajdują - podkreśla Stephen Hadley, VP Operacji Hoteli Segmentu Ekonomicznego w Polsce w Grupie Hotelowej Orbis i dyrektor ibis Warszawa Stare Miasto. - W Warszawie wypocząć można aż w 6 obiektach marki, z czego cztery znajdują się w jej ścisłym centrum. Ponadto, dzięki swoim nowym ofertom gastronomicznym świetnie nadają się na lekki, niezobowiązujący lunch czy kolację ze znajomymi, więc coraz częściej są one miejscem spotkań nie tylko gości, ale i mieszkańców. Warto też dodać, że w tym momencie rodzina hoteli ibis to grupa marek najprężniej rozwijających się w portfolio AccorHotels.
Było to pierwsze tego typu wydarzenie w hotelu ibis, które przedstawiało w tak szerokim kontekście potencjał turystyczny miasta.
Nadesłał:
Public Dialog
|
Komentarze (0)