Firma » Praca
Who is who w WHAT
Zobacz więcej zdjęć » |
Wojciech Kłosowski przez wiele lat pracował w działach marketingu i trade marketingu w dużych koncernach FMCG tj. Philip Morris i Kompania Piwowarska a ostatnio odpowiadał za marketing i sprzedaż w Bertelsmann Media.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Teraz postanowił wykorzystać swoje strategiczne i marketingowe doświadczenie dołączając do agencji WHAT jako strategic oraz business development partner. Tomasz Pietrzak z powodzeniem współtworzył w przeszłości agencje działające w sektorze usług BTL i direct marketingu tj. Polymus Entertainment, one 2 one communication a ostatnio odpowiadał za maketing portugalskiej firmy Vita Saude Beleza w Lizbonie. W WHAT odpowiedzialny będzie za projekty BTL i eventowe.
Jednocześnie agencję WHAT opuścili dwaj wspólnicy: Piotr Ziarkowski, dotychczas współzarządzający spółką i odpowiedzialny za new business development oraz obsługę klienta, a także Krzysztof Podbielski, creative partner. Pytany o strategię rozwoju agencji WHAT Robert Sieradzki, szef kreacji i współzałożyciel firmy powiedział: „Rozwijamy się. Dysponujemy szeroką siecią kompetencji - przez ATL oraz strategię marki poprzez BTL po event marketing, działania interactive oraz design obejmujący zarówno CI jak i opakowania. Mamy doświadczony i dynamiczny zespół. Wierzymy, że wybierając naszą agencję klienci docenią naszą wiedzę, umiejętności, możliwości, oryginalny punkt widzenia, naszą dobrą energię oraz entuzjazm. Z przyjemnością zabierzemy się za ambitne projekty. Przypominam sobie jak kiedyś w Ad Fabrice kreowaliśmy marki Idea i POP. Było nas wtedy chyba dwanaście osób, a jednak udało się nam stworzyć i z sukcesem wprowadzić na rynek - we współpracy z klientem naturalnie - dwa całkowicie nowe, świetne brandy. Myślę, że nieważna jest ilość ludzi, rozmiar firmy - ważne są kompetencje kluczowych osób, metody pracy i duch do pracy. Kompetencje mamy wysokie, metody pracy precyzyjne i zdyscyplinowane. A duch - bardzo dobry."
Wojciech Kłosowski dodaje: „Tworzymy grupę fajnych ludzi o komplementarnych kompetencjach i doświadczeniach, którymi z przyjemnością dzielimy się z klientami. Stąd też nasze credo „WHAT we know is yours". Spotykając sie z naszymi klientami szybko stajemy się częścią zespolu, tworzymy go razem. Dzięki temu proces dochodzenia do sedna potrzeb jest natychmiastowy, przygotowywane projekty trafiają bezpośrednio do celu a rezultaty pracy są wymierne. Klient może skupić się na nowych wyzwaniach, często też wspólnie z nami."
Agencja reklamowa WHAT zadebiutowała na polskim rynku latem 2008 roku. Ma w swoim potrfolio autorskie kampanie przeprowadzone między innymi dla: czasopisma Zwierciadło, miasta Gdyni, Marek: Goodyear, Isuzu, Lotos, US Pharmacia, Podravka, AIG PTE, Pepsi.
Obecnie agencja WHAT uczestniczy w kilku przetargach m.in. na obsługę reklamową w zakresie ATL produktu z branży finansowej oraz design nowych opakowań dla jednej z firm FMCG na rynki Europy Środkowo Wschodniej. Rozstrzygnięcie tych przetargów planowane jest na początek września.
Agencja WHAT założona została w sierpniu 2008. Jej biuro mieści się w Warszawie przy ulicy Cypryjskiej 6. Strona www agencji www.whatthe.pl.
Udziałowcami agencji WHAT są:
Robert Sieradzki - creative
Wojciech Kłosowski - strategia i new business
Tomasz Pietrzak - btl client services
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)