Technologie » Internet
Wideo w sieci - nieokiełznany żywioł?
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Prelegenci (wśród nich m.in. Jakub Abramczuk z Gazety.pl, Nikodem Krajewski z Ideacto i Michał Szczerba ze Spryciarzy.pl) zgodni byli, że wideo to kierunek, w którym Internet będzie podążał. Wideo jest modne, efektywne, skuteczne i popularne wśród internautów.
Nikodem Krajewski przedstawił ciekawe przypadki sklepów internetowych, dla których zamieszczenie na stronie filmu przedstawiającego oferowane produkty szybko przekłada się na zyski. Jednak Jakub Abramczuk i Erwin Wilczyński z NewMedia Labs przedstawili nieco inne dane - straty, jakie przynosi wideo w sieci właścicielom nawet tak popularnych serwisów jak YouTube.
Prelegenci zwrócili uwagę na podstawowe problemy związane z wideo w sieci. Zaliczają się do nich przede wszystkim kłopoty z monetyzacją materiałów filmowych (wynikające z niechęci reklamodawców oraz braku wykształconych form reklamowych) oraz brak kontroli nad produkcjami zamieszczanymi w sieci.
Uczestnicy spotkania mogli również zapoznać się z bardziej praktyczną stroną zamieszczania w sieci materiałów wideo. Nikodem Krajewski i Radosław Wikiera z InBorn Media przedstawili przykładowe strategie wideo online. Przybliżyli koszta produkcji filmowej oraz publikacji materiałów w Internecie, proponując trzy rozwiązania - uwarunkowane potrzebami i budżetem.
Kolejne spotkanie BarCamp 7.1 już po wakacjach. Wkrótce na stronie http://barcamp71.pl ukażą się materiały filmowe oraz prezentacje.
Spotkania BarCamp 7.1 organizowane są w ramach projektu Biznes 2.0 przez firmy Divante i Internet Designers.
Nadesłał:
ap
|

Jesienne spotkanie z dynią w Centrum Handlowym Auchan Krasne
„BĘKARTY BERNADETTY” I WARSZTAT ANTYDYSKRYMINACYJNY. TEATR PINOKIO W ŁODZI DLA TYCH, KTÓRZY NIE ODWR
MR.DIY wkracza do Bydgoszczy – nowy sklep już wkrótce w CH Focus
Tapetowanie na nowo – jak połączyć farbę i tapetę w jednym wnętrzu?
Aluprof po raz 17. z tytułem Lidera Rynku Stolarki!
Komentarze (0)