Technologie » Komputery
Większe zaangażowanie klientów i wyniki sprzedaży detalicznej dzięki mobilnym rozwiązaniom SAP
Aplikacja pozwala zmienić doświadczenia zakupowe konsumentów, wykorzystując w tym celu media społecznościowe, programy lojalnościowe oraz punkty, gdzie klienci mogą samodzielne zapłacić za zakupy. SAP udostępnił ponadto najnowszą wersję aplikacji SAP® Retail Store Ops Associate, która umożliwia pracownikom sklepów m.in. zdalne zarządzanie zapasami oraz obsługą klienta.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Konsumenci coraz częściej korzystają z urządzeń przenośnych, aby nie tylko znaleźć produkty i opinie na ich temat w interenecie, ale też porównać z cenami konkurencyjnych ofert. Przez to jednak zmienia się rynek handlu detalicznego. Z danych Retail Systems Research* wynika, że 80 proc. sprzedawców uważa, że należy wdrożyć nowe technologie, by usprawnić sprzedaż. W tym celu 60 proc. respondentów stwierdza, że należy stworzyć bardziej komfortowe warunki do robienia zakupów. Jednocześnie 48 proc. uważa, że rozwiązaniem będą mobilne aplikacje do zarządzania sprzedażą.
Takie możliwości daje aplikacja aplikacja SAP Shopper Experience. Sprzedawcy mogą efektywniej dostosowywać oferty do poszczególnych sklepów, tworzyć na potrzeby klientów wspólne listy zakupowe oraz zarządzać kontami lojalnościowymi. Klienci z kolei mogą samodzielnie przeglądać towary, płacić oraz informować o ofertach swoich znajomych za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook. Funkcje SAP Shopper Experience są udostępniane na urządzeniach mobilnych w sklepie.
Czytaj całośc artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/sfa_ffa/wieksze_zaangazowanie_klientow_i_wyniki_sprzedazy_detalicznej_dzieki_mobilnym_rozwiazaniom_sap.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)