Technologie » AGD - RTV

Wielkie Klikanie w Avans, czyli 2 minuty zakupów zupełnie za darmo!

Wielkie Klikanie w Avans, czyli 2 minuty zakupów zupełnie za darmo!
Zobacz więcej zdjęć »
Nie biegaj, klikaj! Sprawdź ile możesz zgarnąć w 2 minuty, trenuj i porównuj swoje wyniki z innymi.

Takie możliwości daje sieć Avans, w związku z ruszającą właśnie szeroko zakrojoną akcją promocyjną oraz konkursem, którego zwycięzca będzie mógł zrobić zakupy w sklepie internetowym www.avans.pl zupełnie za darmo. Na zakupy będzie miał 2 minuty. Ile będzie w stanie wrzucić w tym czasie do wirtualnego koszyka? Dowiemy się już wkrótce.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Wielkie Klikanie, czyli 2 minuty zakupów zupełnie za darmo, to akcja zorganizowana przez sieć Avans w celu promocji zakupów przez internet. W konkursie weźmie udział każdy, kto w dniach od 18 marca do 3 kwietnia zarejestruje się na stronie www.avans.pl , odpowie na krótkie pytanie oraz spróbuje swoich sił w szybkich zakupach. Spośród wszystkich zgłoszeń jurorzy wybiorą pięć odpowiedzi, które ich zdaniem najbardziej zasługują na nagrodę. Ich autorzy spotkają się w Wielkim Finale. Uczestnik, który podczas finałowej rozgrywki w ciągu 2 minut wrzuci do wirtualnego koszyka produkty o największej łącznej wartości, otrzyma od firmy Avans wszystkie zakupione produkty zupełnie za darmo. Ostateczna wartość nagrody będzie zależała jedynie od taktyki i zwinności zwycięzcy.

Wyjątkowość Wielkiego Klikania polega na tym, że zabawa trwa przez cały czas, nie tylko podczas finału. Każdy uczestnik może sprawdzić ile jest w stanie kupić w 2 minuty oraz trenować w celu osiągnięcia lepszego wyniku za pomocą specjalnego trybu konkursowego naszego sklepu. Tryb ten dostępny jest po zarejestrowaniu w konkursie i pozwala na robienie zakupów w naszym sklepie internetowym bez finalizowania transakcji – odmierza czas, a następnie publikuje nasz wynik w rankingach uczestników. –  mówi Artur Herod, Dyrektor marki Avans – Zakupy bez ograniczeń to świetna zabawa i sama przyjemność, a zakupy w 2 minuty to dodatkowo mnóstwo emocji. Każdy może sprawdzić ile jest w stanie wrzucić do wirtualnego koszyka w tak krótkim czasie oraz  porównać swój wynik z innymi. Dzięki aplikacji można ponadto opublikować swój wynik na portalach społecznościowych oraz zaprosić do rywalizacji znajomych.

Dodatkową atrakcją akcji Wielkie Klikanie będzie sam Wielki Finał. Odbędzie się on w nietypowej scenerii i przyniesie z pewnością bardzo dużo emocji nie tylko jego uczestnikom. Szczegóły Wielkiego Finału zostaną podane wkrótce.

Mamy nadzieję, że akcja przełoży się na wzrost popularności naszego sklepu internetowego, a co za tym idzie –  również zwiększoną sprzedaż. Jesteśmy w czołówce największych sklepów internetowych w Polsce i mamy świadomość, że niskie ceny to już za mało żeby skutecznie przyciągnąć Klientów. Wierzymy, że zachęceni zabawą internauci wrócą do nas już jako Klienci i dokonają prawdziwych zakupów na www.avans.pl – dodaje Grzegorz Ożóg, Dyrektor ds. sprzedaży internetowej.

Akcji Wielkie Klikanie towarzyszy telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Michała Wiśniewskiego oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w internecie.

Kampania promocyjna to nie tylko oficjalne spoty. Postaraliśmy się, żeby wspierały ją również mniej standardowe formy, dlatego gorąco zachęcamy do odwiedzania stron konkursowych i oglądania zamieszczanych tam filmików – podsumowuje Artur Herod.

Spot telewizyjny: http://www.youtube.com/watch?v=XJTF_ZOa3Hs&feature=youtu.be



Filmik 1:  http://www.youtube.com/watch?v=9m17MEaqeik&feature=youtu.be


Filmik 2:  http://www.youtube.com/watch?v=UvIIcrAJxf4&feature=youtu.be



Regulamin konkursu dostępny jest pod adresem: www.avans.pl





AVANS to ogólnopolska sieć ponad 150 elektromarketów własnych oraz sklep internetowy www.avans.pl .

AVANS
więcej informacji - PRESS BOX


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Komentarze (3)

  • avatar
    ~Jan 2013-03-28 13:59:31

    więcej sklepów powinno organizować takie konkursy

  • avatar
    ~Piotr 2013-03-22 08:48:56

    Liczą się odpowiedzi na pytanie, a nie kliki, więc się nie musisz przejmować wolnym działaniem. Wrzucanie do koszyka będzie dla wygranych.

  • avatar
    ~Mateusz 2013-03-19 15:36:24

    Ten cały konkurs jest oszukany,jak jestem na próbie to internet się minute ładuje.A jak jestem normalnie w sklepie internetowym to strony wyskakują w sekunde.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »