Technologie » Komputery
Wprowadzenie zasad nowoczesnego marketingu relacyjnego, wymaga systemu CRM
Zobacz więcej zdjęć » |
Stwarza to konieczność poszukiwania nowszych, bardziej efektywnych rozwiązań w zakresie zarządzania i marketingu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Obecnie odtworzenie większości produktów, czy usług o określonej jakości nie stanowi problemu, dlatego coraz większego znaczenia nabiera wartość dodana, jaką firma oferuje swoim Klientom. Koncepcja marketingu skupiającego się na masowych działaniach i właściwościach samego produktu jest stopniowo wypierana przez marketing relacyjny, czyli orientację na indywidualnego odbiorcę. Coraz większy nacisk kładzie się na identyfikację potrzeb Klienta i dopasowanie swoich działań do ich wymagań. W efekcie firmy są w stanie znacznie poprawić swoją rentowność.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/crm/wprowadzenie_zasad_nowoczesnego_marketingu_relacyjnego_wymaga_systemu_crm.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)