Firma » Biznes
Współczesny handel musi stać się cyfrowy
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
O tym, jak przedsiębiorcy mogą wyjść poza standardowe schematy i wykorzystać je, by zaangażować współczesnego klienta dyskutowano podczas SAP Innovation Day 2016, które odbyło się 23 czerwca w Warszawie.
Nowoczesne technologie zmieniły oblicze współczesnego handlu. Nawet najwięksi przedsiębiorcy, którzy nie dostosują się do jego potrzeb i nowych realiów sprzedaży, mogą nawet zniknąć z rynku. Znaczny wpływ na rozwój nowych trendów w dziedzinie e-marketingu i biznesu mają sami konsumenci, przyzwyczajeni do korzystania z urządzeń mobilnych. Według badaczy Deloitte liczba osób, które stale płacą za produkty i usługi poprzez usługi touch-based do finalizowania transakcji na telefonach oraz tabletach w 2016 roku sięgnie 50 mln. To wzrost o 150 proc. w perspektywie rok do roku.
Młode pokolenia nastawione są na zmiany w kierunku nowych technologii komunikacyjnych i indywidualnego podejścia do klientów. Rozwój mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych, czy zjawiska nazywanego Internetem Rzeczy, nieodwracalnie wpłynął na ich zachowania i potrzeby jako klientów, tworząc zupełnie nowy typ odbiorcy - Klienta 2.0. Dlatego prawdziwym wyzwaniem dla przedsiębiorstw jest określenie unikalnych intencji konsumentów wynikających z ich natury, zwyczajów i skłonności oraz kontekstu każdej interakcji - komentuje Daniel Kierdal, Dyrektor Sprzedaży SAP Hybris w SAP Polska.Podczas SAP Innovation Day dyskutowano o najnowszych trendach technologicznych w obszarze handlu, zaangażowania konsumentów oraz sprzedaży w modelu omnichannel. Według ekspertów niebagatelny wpływ na ich rozwój ma transformacja cyfrowa, która wspiera współczesny marketing oraz pozwala budować indywidualne relacje z klientami - zawsze (w czasie rzeczywistym) i wszędzie (na urządzeniach mobilnych, we wszystkich kanałach i w sieciach społecznościowych). Kluczem dla przedsiębiorców będzie jednak wyjście poza strefę technologicznego komfortu i transformacja nie tylko poszczególnych systemów, ale całych modeli biznesowych.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/sfa_ffa/wspolczesny_handel_musi_stac_sie_cyfrowy.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)