Firma » Biznes

Współczesny klient,a technologie. Jak usprawnić obsługę?

Współczesny klient,a technologie. Jak usprawnić obsługę?
Zobacz więcej zdjęć »
Obsługa klienta to bezsprzecznie jeden z najważniejszych elementów prowadzenia biznesu. Podchodząc do niej profesjonalnie można zyskać nie tylko pozytywne opinie w sieci, ale i kolejnych klientów, bazujących na udzielonych rekomendacjach.

Warto skorzystać z kilku sprawdzonych narzędzi, które usprawnią i ułatwią ten proces.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Opinie klientów dają wymierne efekty, mając realny wpływ na rozwój firmy. Te pozytywne sprawiają, że sporo osób wraca ponownie i przekonuje innych do skorzystania z oferty firmy. Te negatywne - wręcz przeciwnie. W zbieraniu tych pierwszych skutecznie pomaga Office 365 – podkreśla Konrad Nieboj, specjalizujący się w rozwiązaniach chmurowych Microsoft w firmie Senetic.
Sprawnie, czyli zawsze na czasie

Sprawdzone nowoczesne technologie są sprzymierzeńcem każdego biznesu, niezależnie od rozmiaru firmy. Office 365 wspiera mobilność pracowników, pozwalając na komunikację wewnątrz firmy, a także poza nią - z klientami czy kontrahentami. Jednym z elementów oprogramowania jest Skype for Business, który umożliwia organizowanie konferencji audio i wideo, prowadzenie rozmów telefonicznych, udostępnianie plików oraz pulpitu. Bardzo przydatne są również aplikacje Office, które można zainstalować na 15 urządzeniach. Co więcej, można z nich skorzystać także online - jeśli na komputerze, z którego korzystamy nie ma zainstalowanej klasycznej wersji Worda, Excela czy PowerPointa, można zalogować się do usługi Office 365 i pracować w przeglądarce.

Czytaj całość artykułu tutaj:  http://magazynit.pl/it-solutions/wspolczesny-klient-a-technologie-jak-usprawnic-obsluge.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »