Dom » Architektura
Wybrano zwycięzcę II kategorii konkursu „Drewno w architekturze”
Zobacz więcej zdjęć » |
Zwycięski projekt prezentuje przebudowę bryły budynku z wykorzystaniem desek elewacyjnych firmy DLH.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Drewno w architekturze” to cykl konkursowy składający się z 4 różnych kategorii, organizowany przez firmę DLH Poland i portal architektoniczny www.bryla.pl. Każda kategoria to inne zadanie, polegające na zaprojektowaniu przemiany różnych obiektów z użyciem desek z oferty produktowej firmy DLH Poland. W kategorii II konkursu zadnie polegało na wykonaniu zdjęcia budynku typu kostka w stanie rzeczywistym i zaprojektowanie jego przebudowy, z wykorzystaniem desek elewacyjnych EVERO firmy DLH Poland. Aby wziąć udział w konkursie należało w określonym terminie, za pośrednictwem portalu www.bryla.pl nadesłać aktualne zdjęcie budynku oraz zdjęcie-projekt, tego samego obiektu, przy przebudowie którego użyto desek elewacyjnych.
Z interpretacją tematu konkursu w kategorii II najlepiej poradził sobie Mateusz Hanula z Nysy. Nagrodzony projekt zachwycił jury skalą zmian przeprowadzonych w elewacji budynku. Decydujący wpływ na wybór tego projektu miała oryginalność pomysłu, nowatorstwo w użyciu drewna elewacyjnego oraz dokładność wykonania projektu. Główną nagrodą w tej kategorii jest wysokiej klasy iPad.
Autor najlepszej pracy wytypowanej spośród wszystkich zgłoszeń, biorących udział w jednej z czterech kategorii konkursu "Drewno w architekturze" otrzyma nagrodę główną w postaci laptopa Apple MacBook Pro.
Producent: DLH Poland www.dlh-poland.com
DLH Polska jest częścią DLH Group, światowego dostawcy drewna i produktów drewnianych. Powstała w 1990 roku jako firma eksportująca drewno i w krótkim czasie stworzyła wielopunktową sieć sprzedaży. Posiadając własne punkty dystrybucji, własne magazyny oraz zespół kompetentnych handlowców DLH Polska stała się absolutnym liderem w imporcie i dystrybucji drewna egzotycznego. DLH Polska to aktualnie 13 placówek zlokalizowanych w największych polskich aglomeracjach. Pozycję lidera przyjmuje jako wyzwanie do dalszej ekspansji i rozwoju. Głównym celem DLH Polska jest zadowolenie wszystkich klientów i kontrahentów. Stale poszerza swoją ofertę, aby dla potencjalnych odbiorców była najbardziej atrakcyjna jakościowo i cenowo.
Firma DLH w troszczy się o środowisko naturalne i zrównoważony rozwój. Posiada certyfikat Łańcucha Kontroli Pochodzenia Produktu, gwarantującego, że drewno w produktach DLH pochodzi z właściwie zarządzanych lasów.
Nadesłał:
E.C.H.O. Communications
|
Komentarze (0)