Firma » Biznes
Wydawnictwa CCMS z myślą o czytelnikach
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wydawnictwa CCMS należą do grona wydawców oficjalnych. Każda pozycja książkowa posiada numer ISBN, a co za tym idzie, dostępna jest w Bibliotece Narodowej, Bibliotece Jagiellońskiej 
 i wytypowanych bibliotekach na terenie całego kraju. Do szerokiej dystrybucji oraz bibliotek trafiła najnowsza seria wydawnicza  składająca się z 3 książek: „12 rozmów o telemarketingu” – tom I, „12 rozmów o telemarketingu” – tom II i „Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta”. 
Książki wydawane przez Wydawnictwo CCMS stanowią niejednokrotnie jeden z elementów pakietu oferowanego przez CCMS – właściciela Wydawnictwa CCMS klientom, korzystającym z oferty szkoleniowej. Są uzupełnieniem szkoleń stacjonarnych, e-learningowych czy coachingów.
Wszystkie z wyżej wymienionych książek do końca sierpnia można zamawiać bezpośrednio w Wydawnictwie CCMS z 33% rabatem .
Kontakt z Wydawnictwem:  biuro@ccms.com.pl; 
tel.: 780 106 820  
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
www.ccms.com.pl
www.facebook.com/ccms.polska
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)