Technologie » Telekomunikacja
Wydawnictwo edukacyjne inwestuje w lepszą obsługę klientów
Nowa Era to wiodące wydawnictwo edukacyjne, którego oferta obejmuje wszystkie przedmioty i etapy kształcenia. Uzupełnia ją największa w Polsce oferta kartograficzna oraz oprogramowanie wspomagające zarządzanie oświatą.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
System Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence zarządza połączeniami telefonicznymi oraz faksami odbieranymi i wysyłanymi w centrum kontaktowym Nowej Ery. Rozbudowany moduł raportowania systemu wraz z kontrolą billingów ułatwia zarządzanie kosztami. Aplikacja Interaction Recorder pozwala na nagrywanie rozmów i kontrolę polityki jakości centrum kontaktowego. System jest redundantny, co oznacza, że w przypadku kryzysu lub awarii zapasowy serwer może natychmiast przejąć funkcje komunikacyjne. Wdrożenie ma zwiększyć efektywność pracy konsultantów centrum kontaktowego oraz wesprzeć sprzedaż produktów wydawnictwa.
„Kluczowym czynnikiem podczas podejmowania decyzji o wyborze oprogramowania komunikacyjnego firmy Interactive Intelligence była możliwość pełnej integracji w wykorzystywanym przez nas systemem CRM Update Seven. Platforma komunikacyjna Interactive Intelligence jest rozwiązaniem stworzonym przez dostawcę jako jednolita całość, co gwarantuje dużą elastyczność i wysokie możliwości integracyjne. Firmę ITD Polska wybraliśmy ze względu na doświadczenie jej inżynierów w zakresie obsługi rozbudowanych i trudnych technologicznie projektów, udokumentowane choćby podczas wdrożenia w ING Banku Śląskim. ITD Polska przedstawiła nam również zdecydowanie najkorzystniejszą ofertę cenową" - powiedział Wojciech Sak, dyrektor działu CRM z wydawnictwa Nowa Era.
System obejmuje ponad 100 stanowisk użytkowników w dwóch lokalizacjach, w Warszawie oraz Straszynie k. Gdańska.
Nadesłał:
Kinga
|
Komentarze (0)