Technologie » Telekomunikacja

Wydawnictwo edukacyjne inwestuje w lepszą obsługę klientów

Firma ITD Polska wdrożyła zintegrowany system komunikacyjny Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence w centrum kontaktowym wydawnictwa edukacyjnego Nowa Era. Celem projektu jest usprawnienie sprzedaży i obsługi klientów wydawnictwa.

Nowa Era to wiodące wydawnictwo edukacyjne, którego oferta obejmuje wszystkie przedmioty i etapy kształcenia. Uzupełnia ją największa w Polsce oferta kartograficzna oraz oprogramowanie wspomagające zarządzanie oświatą.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

System Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence zarządza połączeniami telefonicznymi oraz faksami odbieranymi i wysyłanymi w centrum kontaktowym Nowej Ery. Rozbudowany moduł raportowania systemu wraz z kontrolą billingów ułatwia zarządzanie kosztami. Aplikacja Interaction Recorder pozwala na nagrywanie rozmów i kontrolę polityki jakości centrum kontaktowego. System jest redundantny, co oznacza, że w przypadku kryzysu lub awarii zapasowy serwer może natychmiast przejąć funkcje komunikacyjne. Wdrożenie ma zwiększyć efektywność pracy konsultantów centrum kontaktowego oraz wesprzeć sprzedaż produktów wydawnictwa.

„Kluczowym czynnikiem podczas podejmowania decyzji o wyborze oprogramowania komunikacyjnego firmy Interactive Intelligence była możliwość pełnej integracji w wykorzystywanym przez nas systemem CRM Update Seven. Platforma komunikacyjna Interactive Intelligence jest rozwiązaniem stworzonym przez dostawcę jako jednolita całość, co gwarantuje dużą elastyczność i wysokie możliwości integracyjne. Firmę ITD Polska wybraliśmy ze względu na doświadczenie jej inżynierów w zakresie obsługi rozbudowanych i trudnych technologicznie projektów, udokumentowane choćby podczas wdrożenia w ING Banku Śląskim. ITD Polska przedstawiła nam również zdecydowanie najkorzystniejszą ofertę cenową" - powiedział Wojciech Sak, dyrektor działu CRM  z wydawnictwa Nowa Era.

System obejmuje ponad 100 stanowisk użytkowników w dwóch lokalizacjach, w Warszawie oraz Straszynie k. Gdańska.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kinga

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »