Technologie » Telekomunikacja
Wyniki finansowe Interactive Intelligence w trzecim kwartale 2013 r.
Zobacz więcej zdjęć » |
Najważniejsze wyniki finansowe trzeciego kwartału 2013 r.:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Zamówienia. Łączna liczba zamówień wzrosła o 47 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem 2012 r. Liczba zamówień chmurowych wzrosła o 75 proc., do poziomu 48 proc. ogólnej liczby zamówień.
- Przychody. Łączne przychody wyniosły 78,0 mln dol., co oznacza wzrost o 32 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem 2012 r. Przychody chmurowe wzrosły o 61 proc., do poziomu 8,6 mln dol. Przychody z produktów wyniosły 26,9 mln dol., a przychody z usług 13,5 mln dol., co oznacza wzrost odpowiednio o 21 i 74 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku.
- Przychody odroczone. Przychody odroczone na dzień 30 września 2013 r. wzrosły do 109 mln dol. Ponadto kwota niezafakturowanych, przyszłych przychodów chmurowych wzrosła do 153 mln dol. Suma dochodów odroczonych i niezafakturowanych przyszłych przychodów chmurowych wynosiła 262 mln dol., co stanowi 83 proc. wzrost w porównaniu ze stanem odnotowanym 30 września 2012 r.
- Zysk operacyjny. Zysk operacyjny trzeciego kwartału 2013 r. liczony wg zasad GAAP wyniósł 3,7 mln dol. Zysk operacyjny tego okresu liczony bez uwzględnienia zasad GAAP* wyniósł 6,7 mln dol. z marżą operacyjną 8,5 proc. w porównaniu z odpowiednio 1,5 mln dol. i 2,5 proc. w trzecim kwartale 2012 r.
- Zysk netto. Zysk netto trzeciego kwartału 2013 r. liczony wg zasad GAAP wyniósł 1,6 mln dol., czyli 0,08 dol. na akcję. Zysk netto za trzeci kwartał 2013 r. liczony bez uwzględnienia zasad GAAP wyniósł 4,1 mln dol., czyli 0,20 dol. na akcję.
Dodatkowe wydarzenia i osiągnięcia firmy w trzecim kwartale 2013 r.:
- Firma uzyskała najwyższą ogólną ocenę techniczną w raporcie Ovum's Decision Matrix: Selecting a Multichannel Cloud Contact Center Vendor (macierz decyzyjna Ovum: wybieranie producenta wielokanałowego chmurowego centrum kontaktowego)
- Frost & Sullivan przyznał Interactive Intelligence tytuł północnoamerykańskiej firmy roku w dziedzinie chmurowych rozwiązań centrum kontaktowego.
- Firma po raz 13 z rzędu została sklasyfikowana przez Software Magazine wśród 500 największych światowych dostawców oprogramowania i usług.
- Firma wydała aplikację Interaction Supervisor®, iPad Edition, która zapewnia większą mobilność kierownikom oraz menedżerom centrów kontaktowych i usprawnia kontrolę jakości.
- Oprogramowanie CIC 4.0 uzyskało certyfikat integracji (Oracle Validated Integration) z Oracle Sales Cloud i Oracle Cloud Service.
Nadesłał:
Kinga
|
Komentarze (0)