Firma » Biznes

Wyniki POPAI Poland Awards 2009

Wyniki POPAI Poland Awards 2009
Zobacz więcej zdjęć »
Podczas I Międzynarodowego Kongresu Trade Marketingu w Centrum Expo XXI 27-28 maja 2009r. w Warszawie odbyła się druga edycja POPAI Poland Awards – jednego z najbardziej renomowanych na świecie konkursów dla branży P.O.S.

Do konkursu zgłoszono 50 ekspozytorów w 12 kategoriach branżowych i 5 kategoriach specjalnych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wybrano też rozwiązania „Innowacja Roku" i „Projekt Roku". Ekspozytory, które uzyskały łączną, największą liczbę punktów otrzymały Grand Prix, II i III nagrodę (złota, srebrna i brązowa statuetka POPAI Poland).

Jury konkursu dokonywało oceny ekspozytorów 27 maja 2009r. a tego samego dnia wieczorem w klubie Cool de Sac w Warszawie, odbyło się wręczenie nagród.

Jury konkursu POPAI Poland Awards 2009 w składzie:

  • Karolina Liberka [Marketing w Praktyce]
  • Iwona Ryszkowska [VISTULA GROUP]
  • Katarzyna Dragovic [Szkoła Mistrzów Reklamy Akademia L. Koźmińskiego],
  • Gabriela Żółtaniecka [MANGO],
  • Dagmara Dłużniewska [INQUIRY],
  • Julia Izmałkowa [Izmałkowa Consulting],
  • Jacek Szlak [Marketing przy Kawie],
  • Leszek Stafiej [STAFIEJ & Partnerzy],
  • Artur Wójcik [MAKRO CASH&CARRY],
  • Witold Borowik [JOHNSON&JOHNSON],
  • Michał Błaszczyk [WYBOROWA S.A.],
  • Andrzej Wowk [KOMPANIA PIWOWARSKA],
  • Jacek Telega [GRUPA KOLASTYNA],
  • Marek Kłopotowski [MEDIA PLANET],
  • Roman Szymanda [expert category management]
  • Joanna Kotarbińska [POPAI Poland, magazyn Trade Marketer - Przewodnicząca Jury]

ogłasza następujące wyniki:

Grand Prix POPAI Poland Awards dla:

ERGO 

za ekspozytor "HENESSY" dla firmy "MOET HENNESSY"

II miejsce

ART REKLAMA 

za ekspozytor "STAND SMIRNOFF" dla firmy "Diageo"

III miejsce

ARTEO DESIGN & PRODUCTION

za ekspozytor "DOLCE GUSTO" dla firmy "NESTLE"

ZWYCIĘZCY KATEGORII BRANŻOWYCH

 

kategoria

Ekspozytor

Zwycięzca

Klient

BEVERAGE

HENNESSY

ERGO

MOET HENNESSY

FOOD

DOLCE GUSTO

ARTEO DESIGN & PRODUCTION

NESTLE

HOUSE & GARDEN

BRITA

ARTEO DESIGN & PRODUCTION

BRITA

FRAGRANCE

PANAMA

MARIN'S CENTRAL EUROPE

AVON

CARE

NIVEA VISAGE EXPERT LIFT

ERGO

BEIERSDORF

HORECA

DOLCE GUSTO

WILLSON & BROWN

NESTLE

PUBLISHING & LEISURE

LUBE

STI GROUP

VERLAGSGRUPPE LUBE

ELECTRONICS

STAND NA TV

ART REKLAMA

SAMSUNG

PRODUKTY OSOBISTEGO UZYTKU

SCRABBLE

STI GROUP

MATTEL

TOBACCO

SPIN BOX

BOINT

BRITISH AMERICAN TOBACO

NOWE TECHNOLOGIE

ABC PODŁOGI KRONOPOL

CROSSING ONLINE

KRONOPOL

BEAUTY

TESTER ELITE

ERGO

AKCESORIES BEAUTE COSMETICS

ZWYCIĘZCY KATEGORII SPECJALNYCH

kategoria

Ekspozytor

Zwycięzca

Klient

CONCEPT DISPLAY

STAND NA TV LED

ART REKLAMA

SAMSUNG

EXCLUSIVE DISPLAY

STAND SMIRNOFF

ART REKLAMA

DIAGEO

DISPLAY KARTONOWY

PANAMA

MARIN`S CENTRAL EUROPE

AVON

PROJEKT ROKU

HENESSY

ERGO

MOET HENNESSY

INNOWACJA ROKU

SPINBOX

BOINT

BRITISH AMERICAN TOBACO

SHOP IN SHOP

WYSPA LG

AKCES

LG

SHOP DESIGN

ALIOR BANK

DDS POLAND

ALIOR BANK

 

INFORMACJA O POPAI

POPAI (The Global Association for Marketing at-Retail) to międzynarodowe stowarzyszenie non profit, którego historia sięga 1936r.  Skrót "POPAI" oznacza "The Point of Purchase Advertising Institute", który wcześniej był rozwinięciem nazwy organizacji.

POPAI jest jedyną na świecie, globalną organizacją dedykowaną branży marketingu handlowego (marketing at-retail), dysponującą 20 światowymi niezależnymi oddziałami i siedzibą w Waszyngtonie DC. Ponad 1.300 członków stowarzyszenia na arenie międzynarodowej, otrzymuje profesjonalne wsparcie i ochronę interesów branżowych, ochronę praw własności intelektualnej i praw ustawodawczych. POPAI jako reprezentant firm branży marketing at-retail koncentruje się na prowadzeniu działalności badawczej, edukacyjnej i promocyjnej ukierunkowanej na rozwijanie skutecznych i efektywnych strategii marketingowych, realizowanych przez marketerów w handlu detalicznym. 

Do najbardziej znanych członków stowarzyszenia należą Anheuser-Busch, Caterpillar, Coca Cola, Energizer, Kelloggs, Microsoft, Pepsi-Cola, R.J. Reynolds, Texas Instruments czy sieć Wal Mart.  Oddziały stowarzyszenia działają w takich krajach jak: Kanada, USA, Meksyk, Brazylia, Argentyna, RPA, Belgia, Holandia/Luksemburg, Dania, Norwegia, Finlandia, Szwecja, Czechy, Słowacja, Polska, Francja, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Węgry, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Irlandia, Rosja, Turcja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australia, Nowa Zelandia, Japonia, Indie.  POPAI wypracowuje obowiązujące, światowe standardy dotyczące trade marketingu, prowadzi projekty badawcze i edukacyjne. Jest organizatorem  najważniejszych na świecie konkursów na najlepsze rozwiązania promocyjne w miejscu sprzedaży, nazywane "Oskarami P.O.S.".

Polski oddział POPAI

Powstał w listopadzie 2007r. na mocy umowy międzynarodowej zawartej w USA. Umowa określa wyłączność reprezentowania organizacji POPAI na rynku polskim, przez Stowarzyszenie POPAI Poland.

W lutym 2008r. zorganizowano po raz pierwszy w Polsce, konkurs POPAI Poland Awards , w którym wzięły udział najważniejsze polskie i międzynarodowe firmy P.O.S oraz digital signage. Jesienią 2008r. ukonstytuowała się Rada POPAI Poland, w skład której weszli właściciele i zarządzający firmami P.O.S i digital signage w Polsce. W grudniu 2008r. Stowarzyszenie POPAI Poland uzyskało osobowość prawną.

Więcej informacji na stronie www.popai.pl i www.popai.com.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »