Firma » Reklama
Wystartował Qday.pl. Teraz wszystko za „0 zł plus VAT”
Zobacz więcej zdjęć » |
Qday.pl oparty jest na idei światowych, sieciowych gier MMo typu Word of Warcraft. Dzięki portalowi użytkownik może wykonać szereg zadań, za które otrzymuje punkty, zyskuje doświadczenie i ma możliwość wygrania atrakcyjnych nagród. Jednocześnie nie ponosi żadnych kosztów jego użytkowania.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zabawa, którą oferuje Qday.pl to cykl logicznych zadań, rebusów oraz łamigłówek, które internauci bezpośrednio rozwiązują na stronie. Zadania pojawiają się codziennie m.in. w formie grafiki, filmu lub dźwięku. Dodawane są również nowe elementy zabawy, jak np. puzzle czy możliwość wykonania zadania w czasie rzeczywistym, bez użycia komputera. Qday.pl nieustannie pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które urozmaicą świat wirtualny i sprawią, że użytkownik będzie mógł w sposób ciekawy, łatwy a także przyjemny spędzić czas w sieci i uzyskać szansę na wartościową wygraną. Wkrótce na portalu dostępny będzie film interaktywny z możliwością wyboru alternatywnych zmian w scenariuszu.
Qday.pl tworzą graficy, informatycy oraz osoby, które zajmują się strategią reklamy i pracują na co dzień w szczecińskiej firmie Elvis van Tomato, działającej na rynku od 1996 roku. Z ich doświadczenia skorzystało ponad 2000 klientów, dla których realizowali m.in. kampanie wizerunkowe, projekty graficzne, filmowe i dźwiękowe. Firma posiada również międzynarodową bazę lektorską.
Qday.pl już cieszy się dużą popularnością. Po dwóch tygodniach, od momentu rozpoczęcia działalności, portal pozyskał 75 tysięcy zarejestrowanych użytkowników. Liczba ta nieustannie rośnie. Portal oferuje również firmom możliwość zaprezentowania swojej marki, produktu czy promocji na stronach portalu. Qday.pl planuje w przyszłości rozszerzenie portalu o nowe funkcjonalności oraz wkroczenie na nowe rynki, głównie Europy Środkowo-Wschodniej.
Zobacz fim o Qday.pl
Nadesłał:
Paweł Kajetanowicz
|
Komentarze (0)