Gospodarka » Żywność
XXI audyt „Doceń polskie”. Laury dla firm z branży piekarskiej
Zobacz więcej zdjęć » |
Kolejna atestacja żywności odbędzie się 27 października br. w Sosnowcu.
Ponad 130 produktów różnego typu (m.in. nabiał, napoje, przetwory, wędliny, dania gotowe, pieczywo, słodycze, mrożonki) zakwalifikowano do udziału w lipcowej atestacji żywności zorganizowanej w ramach programu „Doceń polskie”. O certyfikaty jakości starało się 63 wytwórców z całej Polski. W gronie tym znaleźli się także przedstawiciele branży piekarskiej i cukierniczej. Członkowie Loży Ekspertów ocenili indywidualnie wszystkie produkty i przyznali im noty od 1 do 10 za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Godłem promocyjnym nagradzane są wyłącznie artykuły, które otrzymały min. 7,5 pkt. Tytułem TOP PRODUKT honorowane są zaś specjały najwyższej jakości, z maksymalną liczbą punktów (samymi „10”).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Godłami programu uhonorowano dwanaście specjałów z sektora piekarsko-cukierniczego. Nagrodzone produkty to:
- Mąka Zamojska 450 z oferty Zakładów Zbożowo - Młynarskich w Werbkowicach s.c. Władysław Brzozowski, Wojciech Goławski. Mąka została nagrodzona dwukrotnie.
- Michałki, Trufla z Maczkiem (nagrodzone trzykrotnie), Trufle Premium i Michałki z Hanki produkowane przez „Śnieżka - Invest” Sp. z o.o.
- Mąka extra typ 405 produkowana przez Młyn Staniszewski i Wspólnicy Spółka Jawna
- Chleb Ziarno oraz Lody Rzemieślnicze ARTISAN (mascarpone z bzem, mango, słony karmel oraz czekolada) z asortymentu firmy Jack PPUH Marek Jackowski Piekarnia Bagietka.
- Chałwa lniana z oferty firmy „GJ-Gacjana”
- Sękacz Królewski kostka w polewie mix oraz Sękacz Królewski produkowany przez firmę SECPOL Sp. z o.o.
- Coffee - karmelek o smaku kawy espresso, wyrób firmy Jedność Grójec.
Wszystkie wymienione wyżej specjały zyskały nie tylko godło promocyjne, ale także tytuły TOP PRODUKT zarezerwowane dla specjałów najwyższej jakości. Biorąc pod uwagę fakt, iż Loża Ekspertów przyznała im maksymalne noty za wszystkie cechy podlegające ocenie, można powiedzieć że to produkty „trafione w dziesiątkę”!
Lista wszystkich uhonorowanych wyrobów podczas dotychczasowych certyfikacji jest dostępna na blogu programu „Doceń polskie”, pod adresem www.blog.docenpolskie.pl/produkty-z-docen-polskie.
Kolejną sposobnością do zdobycia laurów promocyjnych będzie XXII certyfikacja żywności. Audyt odbędzie się 27 października br. w Sosnowcu (hotel Centrum Sosnowiec). Producenci żywności już przesyłają swoje zgłoszenia. Stosowne formularze są dostępne na stronie programu „Doceń polskie”, w zakładce „Program”. Udział w certyfikacji jest bezpłatny i niezobowiązujący.
Laureaci programu zyskują nie tylko godło promocyjne (które mogą wykorzystywać na wszystkich polach eksploatacji), ale także bezpłatne narzędzie służące propagowaniu nagrodzonych produktów. Są to m.in.: wsparcie profesjonalnej agencji PR, udział w wydarzeniach i inicjatywach organizowanych przez twórców programu oraz możliwość promowanie swoich wyrobów na stronie internetowej programu, na blogu przedsięwzięcia oraz w mediach.
* * *
Autor: Anna Koza, Adventure Media
* * *
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl
Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów. Zasiadają w niej m.in. członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Twórca programu „Doceń polskie” jest także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) – innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych.
* * *
KONTAKT:
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
Kontakt dla mediów:
Anna Kozaanna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s. c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70
Nadesłał:
Adventure Media
|
Komentarze (0)