Firma » Reklama
Young Creatives dla zespołu On Board PR.
Pierwszą edycję konkursu Young Creatives dla branży PR, będącego częścią Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions wygrały dwie konsultantki z On Board PR: Aleksandra Boćwińska i Katarzyna Fabjaniak.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Konkurs składał się z dwóch etapów, podczas których zgłoszone zespoły musiały przygotować projekty strategii działań PR będących odpowiedzią na briefy o tematyce społecznej. Wyniki konkursu ogłoszone zostały podczas corocznej gali organizowanej przez Klub Twórców Reklamy oraz Stowarzyszenie Agencji Reklamowych – SAR, oficjalnego przedstawiciela Cannes Lions w Polsce. Nagrodę w konkursie w kategorii PR jest udział zwycięskiego zespołu w Akademii Young Creative w Cannes.
Young Creatives (www.ktr.org.pl) - Klub Twórców Reklamy KTR oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedstawiciel Cannes Lions w Polsce, od 7 lat są organizatorami konkursu dla młodych pracowników reklamy - Young Creatives. W tegorocznej edycji, obok osób zatrudnionych w agencjach komunikacji marketingowej, mogą wziąć w nim udział także młodzi pracownicy domów mediowych, biur reklamy mediów, agencji brand design, oraz PR. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby poniżej 28 roku życia.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
Komentarze (0)