Technologie » Komputery
Zadowolenie klientów jest zyskiem
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zanim jednak do niego dojdzie, trzeba skonfigurować system zgodnie z oczekiwaniami klienta, a wcześniej zdefiniować zakres projektu. No właśnie – jak opisać swoje potrzeby?
Tylko przygotowanie rzetelnej analizy przedwdrożeniowej umożliwia zakończenie projektu z sukcesem. Na początku warto przeprowadzić wewnętrzną analizę potrzeb firmy, obejmującą zarówno stan obecny, jak i strategiczne plany rozwojowe. Na podstawie tych danych tworzona jest podstawa koncepcji wdrożenia. Nawet najbardziej zaawansowane systemy, jak ten, o którym wspomniała Pani w pytaniu, można opisać w prosty i czytelny dla obu stron sposób. Zbyt rozbudowane wymagania z jednej strony komplikują wdrożenie systemu, zwiększają koszty całej operacji i utrudniają implementację, z drugiej wpływają na odbiór nowych narzędzi przez pracowników. Rozwiązaniem tego problemu jest realizacja wdrożenia w podziale na etapy. W pierwszej części wprowadzane są podstawowe funkcjonalności, a następnie kolejne elementy systemu. Dzięki takiemu podejściu użytkownicy lepiej poznają jego możliwości. A posiadając tę wiedzę, bardziej precyzyjnie formułują swoje oczekiwania w stosunku do kolejnych funkcjonalności.Jaki odsetek systemów ERP jest krytykowany przez zleceniodawców po wdrożeniu? Jakie są obiektywne, najczęstsze powody tego niezadowolenia?
W 2014 roku Panorama Consulting Solutions przeprowadziła badania dotyczące wdrożonych systemów ERP. Okazało się, że niezadowolonych było aż 37% badanych organizacji. Część, niecała połowa z nich, narzekała na komplikacje techniczne przy wdrożeniu. Jednak aż 6 na 10 badanych zaznaczyło, że największym kłopotem były trudności w organizacji pracy przy użyciu nowego narzędzia.Czyli to, co w zasadzie można było przewidzieć, bo zmiana systemu wiąże się ze zmianą organizacji pracy…
Czytaj całość rozmowy tutaj: http://www.erp-view.pl/rozwiazania_hr/zadowolenie_klientow_jest_zyskiem.html
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)