Technologie » Telekomunikacja

Zalety systemów contact center

Nowoczesne i zaawansowane systemy contact center, obsługujące jednocześnie przychodzące połączenia telefoniczne, maile, czat, smsy czy formularze webowe, są wizytówką, na podstawie której klienci oceniają profesjonalizm firmy.

Wiele firm korzysta z infolinii jako narzędzia komunikacji z klientami. Niestety, częstokroć zbyt długi czas oczekiwania zniechęca klientów do kontaktu przez infolinię. Nowy klient prawdopodobnie zrezygnuje z usług firmy, do której nie mógł się dodzwonić. Ten  już wcześniej pozyskany może podjąć decyzję o przejściu do konkurencji, która posiada bardziej zaawansowany system telekomunikacyjny. Lepszym rozwiązaniem wydaje się być contact center, które dzięki korzystaniu z wielu kanałów komunikacji, pozwala na szybką odpowiedź pracowników. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Główną funkcją centrali telefonicznej jest przekierowywanie klienta na pocztę głosową, inną zapowiedź bądź do innego działu. Jeżeli system do komunikacji nie wspiera automatycznej zmiany scenariusza w oparciu o kalendarz, to taką zmianę, odpowiednio wcześniej, należy zlecić dostawcy usługi lub administratorowi centrali telefonicznej. O wiele elastyczniejszym rozwiązaniem jest contact center, dzięki któremu możliwe jest zarządzanie centralą przez użytkownika (będącą tylko jednym z elementów usługi). System daje możliwość samodzielnej i bardzo szybkiej zmiany zapowiedzi, scenariusza czy kierowania połączeń na inne numery końcowe. Jeśli jest taka potrzeba, można również stworzyć kolejną infolinię, która będzie opowiadała wymaganiom nowego projektu. 

A co z kosztami systemów telekomunikacyjnych? Niejednokrotnie koszty serwisu infolinii stanowią 50% wartości systemu.  U posiadaczy starych systemów przemawia to na korzyść wymiany na nowy. W tym przypadku dobrym wyborem może być system contact center dostarczany jako usługa w modelu chmury obliczeniowej, w którym to dostawca odpowiada za administrowanie systemu, serwis, upgrade’y, numeracje i usługę telekomunikacyjną.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iczerska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »