Technologie » Telekomunikacja
Zalety systemów contact center
Wiele firm korzysta z infolinii jako narzędzia komunikacji z klientami. Niestety, częstokroć zbyt długi czas oczekiwania zniechęca klientów do kontaktu przez infolinię. Nowy klient prawdopodobnie zrezygnuje z usług firmy, do której nie mógł się dodzwonić. Ten już wcześniej pozyskany może podjąć decyzję o przejściu do konkurencji, która posiada bardziej zaawansowany system telekomunikacyjny. Lepszym rozwiązaniem wydaje się być contact center, które dzięki korzystaniu z wielu kanałów komunikacji, pozwala na szybką odpowiedź pracowników.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Główną funkcją centrali telefonicznej jest przekierowywanie klienta na pocztę głosową, inną zapowiedź bądź do innego działu. Jeżeli system do komunikacji nie wspiera automatycznej zmiany scenariusza w oparciu o kalendarz, to taką zmianę, odpowiednio wcześniej, należy zlecić dostawcy usługi lub administratorowi centrali telefonicznej. O wiele elastyczniejszym rozwiązaniem jest contact center, dzięki któremu możliwe jest zarządzanie centralą przez użytkownika (będącą tylko jednym z elementów usługi). System daje możliwość samodzielnej i bardzo szybkiej zmiany zapowiedzi, scenariusza czy kierowania połączeń na inne numery końcowe. Jeśli jest taka potrzeba, można również stworzyć kolejną infolinię, która będzie opowiadała wymaganiom nowego projektu.
A co z kosztami systemów telekomunikacyjnych? Niejednokrotnie koszty serwisu infolinii stanowią 50% wartości systemu. U posiadaczy starych systemów przemawia to na korzyść wymiany na nowy. W tym przypadku dobrym wyborem może być system contact center dostarczany jako usługa w modelu chmury obliczeniowej, w którym to dostawca odpowiada za administrowanie systemu, serwis, upgrade’y, numeracje i usługę telekomunikacyjną.
Nadesłał:
iczerska
|
Komentarze (0)