Technologie » Telekomunikacja

Zalety systemów contact center

Nowoczesne i zaawansowane systemy contact center, obsługujące jednocześnie przychodzące połączenia telefoniczne, maile, czat, smsy czy formularze webowe, są wizytówką, na podstawie której klienci oceniają profesjonalizm firmy.

Wiele firm korzysta z infolinii jako narzędzia komunikacji z klientami. Niestety, częstokroć zbyt długi czas oczekiwania zniechęca klientów do kontaktu przez infolinię. Nowy klient prawdopodobnie zrezygnuje z usług firmy, do której nie mógł się dodzwonić. Ten  już wcześniej pozyskany może podjąć decyzję o przejściu do konkurencji, która posiada bardziej zaawansowany system telekomunikacyjny. Lepszym rozwiązaniem wydaje się być contact center, które dzięki korzystaniu z wielu kanałów komunikacji, pozwala na szybką odpowiedź pracowników. 

Główną funkcją centrali telefonicznej jest przekierowywanie klienta na pocztę głosową, inną zapowiedź bądź do innego działu. Jeżeli system do komunikacji nie wspiera automatycznej zmiany scenariusza w oparciu o kalendarz, to taką zmianę, odpowiednio wcześniej, należy zlecić dostawcy usługi lub administratorowi centrali telefonicznej. O wiele elastyczniejszym rozwiązaniem jest contact center, dzięki któremu możliwe jest zarządzanie centralą przez użytkownika (będącą tylko jednym z elementów usługi). System daje możliwość samodzielnej i bardzo szybkiej zmiany zapowiedzi, scenariusza czy kierowania połączeń na inne numery końcowe. Jeśli jest taka potrzeba, można również stworzyć kolejną infolinię, która będzie opowiadała wymaganiom nowego projektu. 

A co z kosztami systemów telekomunikacyjnych? Niejednokrotnie koszty serwisu infolinii stanowią 50% wartości systemu.  U posiadaczy starych systemów przemawia to na korzyść wymiany na nowy. W tym przypadku dobrym wyborem może być system contact center dostarczany jako usługa w modelu chmury obliczeniowej, w którym to dostawca odpowiada za administrowanie systemu, serwis, upgrade’y, numeracje i usługę telekomunikacyjną.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iczerska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »