Firma » Reklama

Zalety wykorzystywania rollupów w biznesie

Zalety wykorzystywania rollupów w biznesie
Zobacz więcej zdjęć »
Sporym błędem jest przekonanie, że rollupy są przydatne tylko podczas targów, wystaw i pokazów. Rozwijane banery doskonale sprawdzają się również na co dzień, informując potencjalnych klientów o ofercie i zachęcając ich do skorzystania z dostępnych produktów i usług.
Sprawdź, jakie zalety mają zwijane rollupy.

Prosty montaż

Montaż zwijanych banerów jest bardzo prosty - nie sprawi to problemu nawet osobie, która robi to pierwszy raz. Wystarczy rozpakować go, wyciągnąć baner i usztywnić przy pomocy specjalnego stelaża. Całość zajmuje kilka sekund.

Prosty montaż sprawia, że nie ma konieczności wynajmowania specjalistycznych firm do zamontowania tego typu reklamy - czego nie unikniemy na przykład przy reklamie banerowej lub billboardowej.



Mobilność

Rollupy są często wykorzystywane podczas spotkań biznesowych, ponieważ ze względu na mała wagę możne go bez trudu przenosić. Całość waży nie więcej niż 2-3 kg. Złożony baner nie zajmuje również wiele miejsca, dlatego może być transportowany w samochodzie osobowym.

Tak małe gabaryty sprawiają, że z rollupów chętnie korzystają przedstawiciele handlowi i prelegenci, którzy jeżdża od spotkania na spotkanie.



Trwałość

Mimo niewielkiej wagi, rollupy są wytrzymałymi materiałami reklamowymi. Doskonale sprawdzą się więc do promocji restauracji - bez obaw możesz umieścić taką reklamę na zewnątrz - przekonuje pracownik drukarnii internetowej Hex Druk, zajmującej się realizacją wysokiej jakości rollupów. Laminowana powierzchnia sprawia, że baner nie jest narażony na szkodliwe działanie warunków atmosferycznych. Dzięki temu pozostaje on w niezmienionym stanie przez wiele miesięcy.



Atrakcyjność

Dobrze zaprojektowane rollupy przyciągają wzrok, a ze względu na swoje rozmiary nie mogą zostać niezauważone przez mijających je ludzi. Dodatkowo, warstwa laminacyjna sprawia, że powierzchnia baneru jest błyszcząco, co dodatkowo skupia uwagę odbiorców.

Kluczem do zatrzymania uwagi jest jednak zawartość baneru. Nie powinien on zawierać zbyt wielu informacji, a jedynie najważniejsze dane o ofercie.



Niski koszt produkcji

Banery reklamowe to obecnie jedna z najbardziej opłacalnych metod promocji firmy. Już za kilkaset złotych można otrzymać wytrzymały, atrakcyjny i prosty w montażu materiał promocyjny - to znacznie mniej niż trzeba wydać w marketingu internetowym.

W przypadku zwijanych banerów, raz wydane pieniądze będą przynosiły korzyści przez wiele miesięcy, a nawet lat.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »