Technologie » Komputery
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) warte 20,4 mld dolarów
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowoczesne metody zarządzania relacjami z klientami zyskują na coraz większym znaczeniu w tak różnorodnych branżach, jak m.in. sprzedaż, energetyka, produkcja czy bankowość. Jednocześnie, inwestycjom w CRM – których celem jest wzrost komfortu klientów - towarzyszy także rosnące zainteresowanie wyspecjalizowanymi narzędziami wspierającymi pracę sił sprzedaży.
Jak podaje Gartner, między 2012 a 2013 r. na całym świecie odnotowano wzrost wydatków na oprogramowanie CRM z 18 mld do 20,4 mld USD. Szczególne znaczenie dla obserwowanego wzrostu ma rynek Europy Zachodniej i Ameryki Północnej – oba odpowiadają za 80 proc. środków przeznaczanych na ten cel przez firmy . Również w Polsce, między innymi poprzez aktywność zagranicznych inwestorów z sektora usług biznesowych, nowoczesne IT dla przedsiębiorstw zyskuje na popularności – co ma uzasadnienie w pozytywnym wpływie technologii na kondycję przedsiębiorstw.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/zarzadzanie_relacjami_z_klientami_crm_warte_20_4_mld_dolarow.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)