Technologie » Komputery
Zdążyć na czas – dystrybucja towarów importowanych z Azji
Zarządzanie firmą zajmującą się dystrybucją towarów importowanych z krajów azjatyckich wiąże się z określonymi wyzwaniami. Dystrybutorzy posiadają zwykle obszerną ofertę produktową, a poza tym duży wpływ na prowadzenie takiego biznesu ma specyfika oraz odległość geograficzna krajów dostawców.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dlatego często u firm oferujących artykuły importowane spoza naszego kraju spotyka się następujące trudności:
- Właściwe planowanie zamówień ze względu na stany magazynowe (nadwyżki – braki).
- Szybka sprzedaż – długi proces rozliczeń księgowych.
- Przeciążony magazyn – opóźnienia w wysyłce towaru.
- Specyfika sprzedaży do sieci handlowych.
- Duża ilość przesyłek kurierskich.
- Sprzęt wrażliwy na uszkodzenia.
TRAFNE PLANOWANIE ZAMÓWIEŃ
Sprowadzanie towaru spoza granic naszego kraju powoduje konieczność przewidywania z wyprzedzeniem – które produkty w jakich ilościach będą potrzebne przedsiębiorcy w ciągu najbliższych tygodni czy miesięcy. W zależności od odległości geograficznej od kraju dostawcy i rodzaju transportu (lotniczy lub morski) okres oczekiwania na zamówiony towar może znacznie się różnić (od kilku do nawet kilkudziesięciu dni).
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/erp/zdazyc_na_czas_dystrybucja_towarow_importowanych_z_azji.html
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)