Gospodarka » Żywność
Zdrowa, ekologiczna przekąska miarą naszych czasów
Zobacz więcej zdjęć » |
Pokolenie starszych z pewnością pamięta lemoniadę w woreczku bądź z dystrybutorów, serwowane przed laty. W latach 80 dołączyły do nich takie produktu jak bułki z pieczarkami, woda sodowa, wyroby czekoladopodobne, czy też popularne, będące polską odpowiedzią na pizze, zapiekanki. Już wtedy nasz rynek pomimo braku towarów starał się podążać za nowymi trendami spożywczymi w Europie. Te specyficzne produkty od razu zyskały status kultowych dostępnych w każdym mieście. Niektóre z tych przysmaków jak zapiekanka, przetrwały okres transformacji, rozpoczynając zmianę naszych nawyków żywieniowych. Po upadku ,,epoki słusznie minionej", nastąpił okres intensywnego rozwoju produktów wszelkiego rodzaju. Nowa rzeczywistość nie tylko zrewolucjonizowała nasze życie, ale także dietę, zbogacając ją o nowe produkty. Niestety pociągnęły ona za sobą także negatywne zmiany. Brak czasu na spożycie posiłku spowodował, że zaczęliśmy zaniedbywać pełnowartościowe posiłki na rzecz bogatych w tłuszcze i węglowodany fast-foodów. Na szczęście w ostatnim czasie trend ten ulega zmianie, ponieważ konsumenci wykazują się większą odpowiedzialnością za swoje zdrowie. Dowodem na to może być rosnąca popularność bogatych w wartości odżywcze przekąsek. Coraz bardziej powszechna ,,Magiczna Kukurydza” - zdrowe i soczyste ziarenka podawane na gorąco w wygodnym kubku z dodatkiem masła i wybranego sosu.. Produkt ten, zawiera 60% skrobi, 14% białka, tylko 4% tłuszczu oraz wszystkie podstawowe witaminy, związki fosforu i wapnia, błonnik usprawniający pracę jelit, niacynę oraz kwas foliowy. W sezonie wakacyjnym ,,Magiczna kukurydza” osiągnęła sprzedażowy sukces na polskim wybrzeżu. Obecnie rozpoczyna swoją działalność franczyzową w większych polskich miastach takich jak: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Trójmiasto, Szczecin. Frykas wykazuje się wysoką elastycznością i tak jak inne produkty respektuje prawa rynku. Dlatego oprócz promowania zdrowego i ekologicznego trybu życia szczególną ofertę adresuje dla franczyzobiorców. Małe stoisko pozwala na otwarcie punktu praktycznie w każdym miejscu ; w centrach handlowych, na dworcach, parkach rozrywki, multipleksach, kompleksach biurowych. Tak jak lemoniada podawana w latach PRLu, tak i Magiczna Kukurydza , ma aspiracje do bycia produktem, którego smak może stać się okazją do wspomnień lat naszego dzieciństwa.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nadesłał:
Grzegorz Pięta
|
Komentarze (0)