Gospodarka » Żywność
Zimowy smak Hoop Coli
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Hoop Cola Korzenna ma smak wzbogacony sokiem z pomarańczy i  aromatami goździków i przypraw korzennych, kojarzących się z zimą,  rozgrzewaniem i Bożym Narodzeniem.  Marka zgodnie ze swoim przesłaniem,  ciepłem nowego smaku, zachęca do otwartości również w święta. 
Jesień  i zima to czas, kiedy spożywamy inne potrawy niż latem, takie, które  mają nas rozgrzać i dostarczyć składników, pomagających przetrwać  nieprzyjazne temperatury. Właśnie w tym okresie wprowadzamy limitowaną  wersję Hoop Coli – mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop  Polska. 
Wariant Hoop Coli korzennej dostępny będzie w butelce  2L, opatrzony specjalną etykietą z oznaczeniem „Edycja Zimowa” i  pomarańczową kolorystyką.
***
Hoop Polska Sp. z o.o, wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 600 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, gazowany napój winogronowy Vinea, Pickwick Ice Tea, syropy Paola i Jarmark Polski oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic, Grodziską, Białowieski Zdrój (wersja regularna i ziołowa) i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua i Jupik Aqua Sport. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu, Paweł Wolnicki – Dyrektor Komercyjny i Rene Novotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)

                    
                
						NOWOŚĆ! Proszki i grysy z owoców i warzyw liofilizowanych KRESTO – naturalny kolor w Twojej kuchni			
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)