Technologie » Komputery
Zintegrowana komunikacja Benemen w sieci salonów Jean Louis David
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Rozproszone po Polsce salony sieci fryzjerskiej Jean Louis David wraz z oddziałem call center zostały włączone do jednej platformy komunikacyjnej, dostarczonej z chmury. W celu usprawnienia obsługi klienta Comtrust zintegrował platformę z Salesforce CRM. Teraz wszystkie kontakty z klientami są monitorowane, nagrywane i automatycznie zapisywane w CRM, a obsługa klienta przebiega szybko i sprawnie. Interakcje można śledzić w czasie rzeczywistym i podejmować właściwe decyzje odnośnie bieżącego zarządzania organizacją.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/crm/zintegrowana_komunikacja_benemen_w_sieci_salonow_jean_louis_david.html
Nadesłał:
openmediagroup
|

FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej - styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
Podsumowanie konferencji dla architektów
„Biesiada Śląska - Happy Jędrowski Show”, Energia i emocje w Centrum Handlowym Auchan Katowice
Festiwal klocków CONNECT w Centrum Handlowym Auchan Swadzim
Przedświąteczne warsztaty kreatywne w Centrum Handlowym Auchan Bielany
Komentarze (0)