Technologie » Komputery
Zintegrowana komunikacja Benemen w sieci salonów Jean Louis David
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Rozproszone po Polsce salony sieci fryzjerskiej Jean Louis David wraz z  oddziałem call center zostały włączone do jednej platformy  komunikacyjnej, dostarczonej z chmury. W celu usprawnienia obsługi  klienta Comtrust zintegrował platformę z Salesforce CRM. Teraz wszystkie  kontakty z klientami są monitorowane, nagrywane i automatycznie  zapisywane w CRM, a  obsługa klienta przebiega szybko i sprawnie. Interakcje można śledzić w  czasie rzeczywistym i podejmować właściwe decyzje odnośnie bieżącego  zarządzania organizacją. 
Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/crm/zintegrowana_komunikacja_benemen_w_sieci_salonow_jean_louis_david.html    
    	
		Nadesłał:
            openmediagroup 
	 | 
	

						Dlaczego kalenice są niezbędne na dachu?			
						Zakaz etanolu w środkach do dezynfekcji? Branża farb i klejów alarmuje			
						Strach ma wielkie oczy… zwłaszcza bez ubezpieczenia.			
						Kolporter z sercem			
Komentarze (0)