Zdrowie » Ciało
Złap energię z Mandale od Vippi Design
Zobacz więcej zdjęć » |
Przede wszystkim, barwy. Zgodnie z praktykami Dalekiego Wschodu, istnieją teorie o wpływie przedmiotów i barw na samopoczucie człowieka. Tę ciekawą właściwość rzeczy martwych wykorzystała w swojej działalności marka odzieżowa dla mam i córek, Vippi Design, która stworzyła niezwykłe kolekcje, charakteryzujące się wielobarwnymi wzorami. Najnowszą kolekcją tej marki jest seria o nazwie Mandale.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Mandala jako element sztuki buddyjskiej pełni funkcję medytacyjną, polegającą na tworzeniu a następnie niszczeniu obrazu. Oznacza harmonię i nieskończoność, dlatego wykorzystanie motywu mandali w modzie ma osobliwy charakter. Marka Vippi Design odkryła moc koloru, jaką mogą dać ubrania. W swojej ostatniej kolekcji zaprezentowała tradycyjny motyw buddyjski na wiele różnych (kolorowych) sposobów.
Choć mandale przedstawiane na ubraniach są trwałe i nie ma potrzeby niszczenia ich, to inspiracje z buddyjskiego symbolu są ogromne. Po pierwsze, kolor. Tradycyjne mandale są tworzone z dużej liczby barw, ponieważ każdy kolor umiejscowiony w obszarze mandali, ma swoje znaczenie i jest odpowiednio interpretowany. Vippi wykorzystuje w swoich projektach głównie żywe barwy, które pozytywnie nastrajają użytkowniczki tej marki. O wpływie koloru na człowieka oraz na jego samopoczucie mówią psycholodzy, opierając się na badaniach, zatem warto zwrócić uwagę na to, w jakie barwy ubieramy się i jak na nas działają.
Charakterystyczne dla mandali motywy koła złożonego z mniejszych elementów, daje możliwość tworzenia atrakcyjnych, nieskończenie barwnych wzorów na tkaninach. Takie właśnie grafiki znajdziemy w kolekcji Mandale marki Vippi Design. Ale ta kolekcja to nie tylko ubrania, lecz także akcesoria meblowe, takie jak pufy i poduszki z charakterystycznym motywem. Wszystkie wzory można obejrzeć na stronie internetowej marki: www.vippidesign.com.
www.facebook.vippidesign.pl
Komentarze (0)