Firma » Biznes
ZŁOTE PERŁY DLA BAKALIOWYCH NOWOŚCI HELIO!
Zobacz więcej zdjęć » |
Pestki i przekąski bakaliowe, Przekąski FIT, Przekąski EKO, BIO, VEGE, Innowacja spożywcza na bazie owoców oraz Produkty dietetyczne.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Badanie Perły Rynku FMCG to ogólnopolski, prestiżowy plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze najlepiej wpisujące się w aktualne trendy, a tym samym mające największy potencjał sprzedażowy! W tegorocznej edycji plebiscytu bakalie HELIO po raz kolejny okazały się bezkonkurencyjne, zwłaszcza nowe suszone miękkie - jedyne takie! owoce bez konserwantów So Soft! HELIO Natura, które otrzymały najważniejszą statuetkę – Złotą Perłę Rynku FMCG, zajmując I miejsce w kluczowej dla HELIO kategorii PESTKI I PRZEKĄSKI BAKALIOWE! Ponadto, soczysta Żurawina So Soft! nasączona sokiem żurawinowym z nowej linii HELIO Natura została także uznana przez ekspertów rynku za Innowację Spożywczą 2021 roku i otrzymała dodatkowo Srebrną Perłę Rynku FMCG!
Wśród najlepszych nowości rynkowych 2021, na najwyższym podium znalazły się także Migdały pieczone HELIO Natura, zdobywając drugą (!) złotą statuetkę dla HELIO, tym razem w modnej kategorii PRZEKĄSKI FIT.
W tegorocznym plebiscycie Perły Rynku FMCG 2021 na podium znalazły się jeszcze nerkowce pieczone HELIO Natura, które otrzymały Srebrną Perłę w #trendy kategorii: PRZEKĄSKI EKO, BIO, VEGE, a także odświeżona linia bezglutenowych mas krówkowych HELIO PREMIUM, wyróżniająca się brakiem oleju palmowego i konserwantów w składzie, w kategorii PRODUKTY DIETETYCZNE!
Przyznane w tym roku tak liczne nagrody dla polskiego potentata bakalii świadczą o niesłabnącym zaufaniu Klientów do marki HELIO i jej produktów, a także doskonałym wyczuciu rynkowych potrzeb przez HELIO, która już od blisko 30 lat wyznacza trendy na polskim rynku, proponując swoim Konsumentom najwyższej jakości bakaliowe #fit przekąski i kulinarne specjały!
Nadesłał:
Agnieszka EFEKTPR
|
Komentarze (0)